El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Bienvenido! » Entrar » Crear un nuevo perfil

Dry Tooling a Barcelona?

Enviado por David 
Dry Tooling a Barcelona?
29-November-2005 10:08
Bones a tots,
he estat buscant informació per tot arreu i no he pogut trobar res. M'agradaria saber si algú aquí em pot dir si coneix algun lloc a la ciutat de Barcelona on poder entrenar Dry Tooling. Ja sé que a la Foixarda hi ha una via però és poca cosa. Jo em refereixo més a algún rocòdrom destinat al Dry Tooling.

Venga, moltes gràcies.
Agur!
Re: Dry Tooling a Barcelona?
29-November-2005 12:15
Hola!

Doncs el poliesportiu Can Carelleu té un pabelló amb un rocòdrom d'unes sis vies d'uns 15 metres a on es pot practicar, jo ho he fer, soc sòcia.
El problema son els horaris que tenen per a poder utilitzar-lo.
Et dono el teléfon: 93 203 78 74.

Sort!
Moltes gràcies!
Ja buscaré informació. Només dues preguntes.
La zona de Dry Tooling és la mateixa que la d'escalada o són dues zones separades? ho dic per no sortir escaldat si algun dia hi vaig...ja m'entens :)
I l'altra pregunta és, hi ha zona de boulder pel Dry Tooling o només hi ha la possibilitat de practicar-lo en aquestes vies de 15 metres que dius. Ho dic per saber si hi ha la possibilitat d'anar-hi sol.

Merci de nou!

PD: Si algú en coneix algun altre que no s'estigui de dir-ho. A lo millor creem un primer esboç de guía Dry Tooler a Barna :)
Tony
Re: Dry Tooling a Barcelona?
30-November-2005 08:54
Si aconsegueixes un rocòdrom decent per practicar, avisa que jo també hi estic interessat. Gràcies.
Lo siento, sólo pueden enviar mensajes si está registrado.

Pulsa aquí para entrar