El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Welcome! » Log In » Create A New Profile

Coto Privado

Posted by Lo German 
Coto Privado
March 23, 2010 09:04PM
Aquest diumenge repetim amb lo Tronko la Coto.
L1: Tram de lliure còmode d'equipar i artificial bastant equipat (3 claus, 3 ponts de roca, 4 ploms), (No ens va semblar més d'A2+).
L2: Sortida de ploms de R1, lliure bonic sobre roca bona i arribada a R2 en artificial (trobem 2 ploms i 1 clau).
L3: Sostre bastant cardíac i pitonatges incòmodes, en alguns casos, en roca dubtosa, un dels millors llargs que he fet al Pilar. Equipat amb 4 ploms.
Temps: vam estar com unes 9 o 10 hores...
Material que vam posar: 1 plom, tascons, friends petits, uns 20-25 pitons variats i molta fusta.

German
Re: Coto Privado
March 25, 2010 08:27PM
J aet vaig avisar!!!!! felicitats per la via i horari!!!!les vies d`artifo camvien amb el pas de les cordades....SALUT!!!!
Re: Coto Privado
March 28, 2010 03:14PM
merci Paca!!
ei, al final vas anar a mirar la tapieta que et vaig u què?? si vols et passo alguna foto...es bona per escalar a l'estiu, ombra a partir de migdia...
una altra cosa, em pots donar alguna referència per troba aquells burils llargs que em vas dir?? (nom o casa on trobar-los?)
apa mestre, ens veiem!
German
Re: Coto Privado
April 05, 2010 12:41PM
perdo per el restras....son FIXE.no hi he anat pero ja ho tinc a l`agenda...salut i tapia
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login