El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Welcome! » Log In » Create A New Profile

Agulles d'Anasabere

Posted by Matojero 
Agulles d'Anasabere
September 13, 2006 12:15PM
Hola! Bon dia a tothom! Aquest estiu el LLuc, Jose, Laia i Albert varem escalar a les agulles d'ansabere. Tot i buscar per la red, no vaig trobar ressenyes guapes. Bé, teniem les escrites en el llibre de les 100 millors del Bellefon,... i ens van anar molt be, la veritat. Be, doncs aquí teniu les ressenyes que he fet de les vies que varem escalar;les dos "Despiau" de l'agulla gran i la petita. No dubteu en enviar sugerencies per a proximes ressenyes, son les primeres que faig així... una mica currades!

P.D: La llargada dels llargs i els seguros de via són orientatius!

Albert


Re: Agulles d'Anasabere
September 13, 2006 02:16PM
Molt bones les ressenyes! Per ser les primeres t'has estrenat a "lo grande".
Nomès, per les properes, podries millorar un petit detall:

Al dibuix que marca el descens, ja que aquest va per darrera del Petit Pic d'Ansebere (segons mirem el croquis), també hauria molat marcar-ho amb puntejat com has fet a la fotografia. Res, un petit detall per assolir la perfecció ;-P

I per cert, al segon llarg gràcies a la tevar ressenya he pogut descobrir que em vaig empitxar perq marques un spit que jo no vaig trobar. Em vaig autoregalar un llarg per passar por on vaig haver de pujar per un terreny improtegible, molt descompost i delicat i que de IV+ tenia nomès el sentit castellà de "quarto o más..."



Re: Agulles d'Anasabere
August 10, 2009 07:52PM
Hola, fa uns dies vam anar a fer la cara est de l'agulla gran, la ressenya molt bona, gràcies.
Nomes diria que es interessant endur-se el C3, per reforçar alguna reunió. Nosaltres no el dúiem i l'aguessim fet anar...
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login