El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Welcome! » Log In » Create A New Profile

Vies classiques de Vercors

Posted by Bandolera 
Bandolera
Vies classiques de Vercors
January 20, 2004 06:03PM
Buenas !

Algu ens podria aconsellar alguna de les vies guapes d'aqueta escola. Ens han dit que es d'escandol. I aprop d'aqui(+ o -).

Vinga Aupa i gracies !
F5
Re: Vies classiques de Vercors
January 20, 2004 06:03PM
Busca al directori de ressenyes de caranorte que hi surt algo del Vercors (http://www.caranorte.com/foros/read.php?1,270,270).

Recomanable el llibre del Jordi Lluch.

I no està "tan a prop".



Edited 2 time(s). Last edit at 05/11/2009 11:00PM by five.
Jordi Alpino
Re: Vies classiques de Vercors
January 20, 2004 06:03PM
Parlar de Vercors es com multiplicar el Montsec per quatre. Hi ha moltes vies recomenables. El lloc que més gent va és a Presles que es com una roca dels Arcs amb vies de tot tipus, roca bona i caminant poc.
Pel seu romanticisme també et recomano el MOnt Aiguille. Jo vaig fer una via que es diu dels Estudiants. LA roca no em va agradar peró es molt aèrea i amb algun llarg guapo.
Un altre via que destaca (aquesta no l'he pogut fer) es el Pilar de Bure. Diuen que es una clàssica. Jo he estat al peu i de debó promet.
ViscaVercors
Re: Vies classiques de Vercors
January 20, 2004 06:03PM
al lloro amb el pilier de Bure
molt més llarg del que surt a la ressenya del jordi lluch, són 700 mts de desnivell que en recorregut es tradueix en al menys 900...
Roca cutrilla, ambient excepcional i línia màgica.
Descens ... llarg, molt llarg. Cal anar fins l'observatori on nosaltres vam vivaquejar amb estufa, croisants i fruita obsequi de la casa.

bones ressenyes a
[alpinisme.camptocamp.com]

salut i sort
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login