El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Bienvenido! » Entrar » Crear un nuevo perfil

SANCHEZ GIL A NARIEDA

Enviado por KALAMONTSE 
KALAMONTSE
SANCHEZ GIL A NARIEDA
07-June-2004 00:10
ara que ve la caloreta ja toca buscar una miqueta d'ombra. em molaria saber si algu ha fet aquesta via de roca narieda. havia sentit que l'estaven reequipan amb parabolts... voldria saber el de sempre:material,graus,...
gracies!!!
En pricipi se está reequipant i em sembla que encara no está acabada...
De totes maneres está previst acabar ara que fa caloreta.
En Raul "coleguilla de toda la vida" i qué és Bomber de la Seu d'Urgell és el que está en ello...
De fet em de quedar plegats per reequipar les reunions... Ya se verá...
Et donaría el e-mail del Raul però no li funciona bé.
La via és gaira bé tota en artificial i el reequipament farà que es pugui forçar en lliure.
Quant tingui més detalls de la via t'els passo... cap problemmmm ... !!!
Jo no la he fet
Salut i Grau
Re: SANCHEZ GIL A NARIEDA
10-August-2007 00:33
bones KALAMONTSE I ALBERT volem intentar la sanchez gil a finals d'agosti la pacnopot ya q ens han dit q a la pac la 4 o 5 reunio esta preperada per planta l'hamaca amb unes bones roles, si hem ppoguesiu informar una mica seria d'agrair.
Bones escalades i SALUT
Re: SANCHEZ GIL A NARIEDA
18-September-2008 21:58
Ei, teniu la ressenya de la Sanchez-Gil ?. La via esta amb bolts a les reunions? Teniu mes info ?
Voldriem anar-hi el dimecres
Re: Sanchez-Gil a Narieda
20-September-2008 21:22
Al bar Tahussà de Coll de Nargó trobaràs la ressenya.

Algun parabolt trobaràs, en alguna conversa crec recordar haver-ho sentit.

Mal dia per anar-hi dimecres (segons la meteo) i ja ha passat l'època d'anar-hi (per mi), deixa-la per l'estiu vinent així podràs variar una mica de la nord de Montserrat, ara ja pots anar a les cares sud altre cop. Ja pots matinar.

Sort.
Re: SANCHEZ GIL A NARIEDA
03-August-2009 18:58
La via no està reequipada, te algunes reunions amb parabolts amb cadena. Seguros a discreció, xinxetes, burins sortits, + sooooortits, pitons, escarpes, escarpes rovellades, ponts de roca.
Naltros portavem 1 joc d'Aliens ( - el negre), 1 joc tascons ( solament utilitzat el nº mitjà), 1 V gran, 1 V petita, 1 universal, 1 U i un gantxu gordo.
Les R son totes penjades menys dos, la del sostre te molt ambient i no te cap parabolt o espit.
Cordada de tres amb la calma, tormenton d'estiu a la ultima R amb iluminció sense fils.
Re: SANCHEZ GIL A NARIEDA
04-July-2012 20:24
15 anys després de fer-la per primer i darrer cop, torno a repetir-la amb el bon company Xavi Alemany, que avui no es troba fi i em deixa tirar al davant tota la via. Per un "putu" pas no li faig rotpunkt onsight (entrant fins a R2 per la variant del Raúl).
Conclusions: via molt recomanada si obviem algunes llastres i les típiques herbetes. Llargs de qualitat, amb ambientillo. Val la pena!
Grau llaminer amb només un L2 exigent que deu ser 7a+/7b i que cal saber llegir per no embarcar-se (el putu pas) i no volcar tontament.
Cal algun alien (semàfor) i prou. Via amb molts burins, escàrpies i parabolts.
Agraïr la tasca d'en Pere Vilarasau i en Pedrinho que l'han "reinterpretat".
Ara hi ha una sortida ben maca per no fer la cutre-canal final. Llarg de 6c+ ben guapo i crispadillo.
Només criticar potser la presència d'algun nou parabolt en punts a on ja hi havia escàrpies (ben fetes pols això sí).
Trobareu ressenya actualitzada del Pere al bar Portal d'Organyà, a on serem molt ben rebuts.

Doncs ale cap a la ombra.
Nota: em sembla que les pastis que m'estic fotent avui han fet l'efecte contrari (????)
Salut i alt urgell a tope!!
Lo siento, sólo pueden enviar mensajes si está registrado.

Pulsa aquí para entrar