El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Bienvenido! » Entrar » Crear un nuevo perfil

Garhwal Himalaia

Enviado por Pere 
Pere
Garhwal Himalaia
21-January-2004 12:56
Aquest any tinc intenció d´anar al Garhwal a fer algo d´alpinisme. M´han dit que a Sabadell hi ha algun tipus de biblioteca o semblant, on és possible trobar informació d´aquests llocs. Si algú en sap alguna cosa em faria un gran favor. Gràcies per endavant.
mark
Re: Garhwal Himalaia
21-January-2004 12:56
Bon lloc akest, jo hi vaig estar fa tres mesos de visita i vaig flipar amb la tapia del bhaghirati III, Akí s'hi k només hi van el homes de veritat XDDD.
Si hi vas i passes per gangotri buska al Balú, k és un xaval del poble molt trempat, i i dius k es un horney bastard de part meva.
Si necessitas info de kom arribari i demes busos etc. digam algo
Mark
Jordi
Re: Garhwal Himalaia
21-January-2004 12:56
Si a Sabadell hi ha el Centre d´Informacio General de Muntanya, esta a les afores de Sabadell en direccio a Castellar del Valles, un trencall a ma dreta (esta indicat) el Centre esta esta en una mena d´ermita de pedra restaurada al costat d´un restaurant.

Tenen de tot i mes, pero fan pagar i es necessari trucar abans per demanar la informacio que vols, i despres pasar-te per alla a buscar-la i deixar la pasta, total una merda perque a mes es pensen que en saben molt d´alpinisme...

Total que si vas al Garwal t ´aconsello que et busquis la informacio per un altre banda, sort i ha explicaras algo del Bhaghiarati, he vist alguna foto i es una passada.

Sort
Lo siento, sólo pueden enviar mensajes si está registrado.

Pulsa aquí para entrar