El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Bienvenido! » Entrar » Crear un nuevo perfil

Estasen a la Nord del Pedraforca.

Enviado por Pere 
Pere
Estasen a la Nord del Pedraforca.
19-April-2004 10:34
Aquest diumenge vaig fer la via Estasen a la nord del Pedra amb tres companys. Gran ascenció per fer a l´hivern o en condicions hivernals. Hi vam trobar molta neu i el temps va ser bastant dolent. La cosa més dolenta que ens vam trobar, van ser les enormes pintades verdes que hi ha cada 2 metres a la via. Nomès vam veure les dels trams de roca on no hi havia neu, però és que semblen les pintades de les carreteres... Cada 2 metres! Quasi tot son fletxes de com a mínim 1 pam, la lletra "E" cada moment i la resta ratlles... Increible. No puc pensar que ho hagi fet un alpinista..Si Estasen i companyia ho veiessin... Haviam si entre tots els que passem per aquesta fantàstica via oberta l´any 1921 fem una cosa més que escalar i anem borrant aquestes heretjies. Jo vaig borrar amb l´ajuda del piolet 3 fletxes, 3 ratlles i 2 "E". I va quedar bastant millor...
Pep
Re: Estasen a la Nord del Pedraforca.
21-April-2004 17:48
Hola Pere, m'agradaria saver una mica més d'aquesta via, material que vas utilitzar, temps i dificultats. Si em puguessis ajudar estaria molt agrait! I per descomptat, que si hi vaig aquesta setmana, no en dubtis que si vec aluna senyal, per poc que pugui la treure!
Lo siento, sólo pueden enviar mensajes si está registrado.

Pulsa aquí para entrar