El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Nova via Paret Bucolica
17-August-2010 15:19
Adjunto ressenya d'una via nova a la Paret Bucolica, a la dreta de tot. Els graus es lliure estan per confirmar: El tercer llarg l'he fet de segon, ja que per encadenalo de primer falta un pito o una mica de morro. L'ultim no està encadenat.
Salut
[attachment 821 MikelWhite.jpg]


Re: Nova via Paret Bucolica
18-August-2010 19:29
molt bo el nom!!!!!!!!
Re: Nova via Paret Bucolica
19-August-2010 00:03
Ei no us malfieu de la foto.
Jo, abans dels solos com a molt em fotu un suc de taronja i si la cosa pinta calva una llesca amb nocilla com el Paca..
Lo del cubatilla és un muntatge del parc del Fitz per justificar el desglaç del Perrito moreno, i tal.

Ala agur i feliços cubatillas "sin" de prèssec
ah! i a veure si feu la via que amb aquest nom segur que és la ostia.

nota: (perdó als de caranorte per utilitzar el seu foro per posar xorrades)
[attachment 822 IMG_0302.JPG]


Re: Nova via Paret Bucolica
24-August-2010 01:46
L'altre dia li vam fer un "pegue", només als dos primers llargs. La roca és bastant dolenta, no dóna gaire confiança. Les assegurances (parabolts de 8mm) estan més o menys on toca. Els graus trobo que són una mica baixos (al primer llarg més aviat li posaria V+ i al segon potser 6b), o potser no estavem molt inspirats i els vam trobar més difícils del què són. A la segona tirada s'ha de vigilar amb una llastra on poses el peu, en el pas difícil, si cau li va a sobre al company que està a la R1. A la primera tirada també van caure pedres arrossegades per la corda, compte el que estigui a baix! Els llargs de dalt d'Ae/A1 ja no vam tenir ganes de fer-los (tampoc duiem ganxos que sembla que fan falta). Aviam si tenen més sort futurs repetidors, jo no hi tornaré pas.
Re: Nova via Paret Bucolica (Via Titan,titan, titanlux!)
18-April-2011 18:47
Nova vieta en aquesta paret farcida ja d'itineraris (aprieta que me cabe otro parabolt!) Que no, que no hi ha per tant...
Doncs aixó, tret d'un primer llarg a on disfrutar posant ninos (algun parabolt saltejat en plan paternalista) i un passet a equipar al final del segon llarg, la resta equipat en plan esportiu (amb alegries). Roca bona, que de totes formes s'ha d'anar sanejant amb les repeticions, però bona en conjunt. Apretada de bloc al segon llarg (per confirmar el grau) i la resta d'anar fent. Recomanable doble corda per evitar putejar-se més del conte, si nó, cintes ben llargues i més morro.
En fin que la disfruteu!
[attachment 959 titanredut.jpg]
[attachment 960 ArribantaR3.jpg]
[attachment 961 ArribantaR2.jpg]
[attachment 962 Iniciantlescalada.jpg]


Vies al Roc Galliner
19-April-2011 21:07
Hola, m'agradaria contactar amb el Masfi o algú de la colla ja que, avui hem obert una via nova al Roc Galliner. Va a la dreta de la dels Gallines. Hem trobat dues vies o intents (?) amb parabolts. Hem seguit el de la dreta fins a R2 i d'aquí hem seguit per la dreta i fins a dalt. Ja no hem trobat més material.
Em podeu aclarar si les vies estan acabades? ressenya?...
La nostra ha sortit xula, amb alguns parabolts. 230 metres i tots els llargs a 6a amb algun realment bonic.

miquelnargo@hotmail.com

Moltes gràcies!
Re: Nova via Paret Bucolica (Via Titan,titan, titanlux!)
20-April-2011 10:01
uei, ha d ser molt guapa, igual que la línia megaequipada de la QF? ratllant aquest tram esquerra més vertical de la paret... a menjar galetes. X cert, has utilitzat la topo que vam pintar de la QF amb una repetició que vam fer quan no hi havia topo 'oficial', ni idea si ha quedat així, xo vaja, seguir bolts i amunt.... et passo al mail la fotiki de la paret sense pintures
ciauuu!
Re: Nova via Paret Bucolica (Via Titan,titan, titanlux!)
21-April-2011 00:58
La topo que vàreu fer de la Qué Farem està bastant bé. L1 potser 6b+ i L2 6c. L3 un bon 7a a bloc. L4 7a+ amb 4 xapes en Ao (lliure deu ser 7c) i el darrer llarg més aviat un bon 6a. Total un plus amunt o avall...qué més dona no? Linia guapa tota equipada i amb ambient.

Merci per les fotos Edu.
Re: Nova via Paret Bucolica (Via Titan,titan, titanlux!)
21-April-2011 20:23
Miquel,

Que jo sàpiga, a la dreta de la Dels Gallines hi ha el projecte del Martinet i el Ramon, que entra pel diedre/xemeneia, i la via que estàvem obrint amb el Masfi, que entra per l'arbre. Em pots confirmar si és aquesta la que heu continuat i fer-me cinc cèntims dels següents llargs? Pensàvem publicar-la un cop acabada del tot...

Gràcies!
Re: Nova via Paret Bucolica (Via Titan,titan, titanlux!)
23-April-2011 13:18
fa temps que no m'hi passo.... po crec que el Jordi te raó, 1º trobes la dels Gallines, despres el nostre projecte, (R1 a un ninxol seguit de desplom xorreres) i despres la del jordi seguit de la clivella no?, junt amb el parell de vies q ha obert el miguelon....

Osigui que deus haver pujat fins la r2 del jortx i anat cap a la dret.... La nostre segur que no era, xq d'havia d'apretar de valent per sortir de la R a la dreta, jo vaig pujar pels degotalls del centre........

Kuan em recuperi guardo el matalás uns dies i recupero l'artilleria i eol martinet.....

salut bows
Lo siento, sólo pueden enviar mensajes si está registrado.

Pulsa aquí para entrar