El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Bienvenido! » Entrar » Crear un nuevo perfil

Via Chapuzas de la evolucion

Enviado por Isidre 
Via Chapuzas de la evolucion
09-November-2007 11:10
Bones gent,
M'agradaria fer aquesta via algu em podria passar info.... Material necesari. Més o menys hores etc...
S'agreix.
Isidre
Re: Via Chapuzas de la evolucion
11-November-2007 14:57
hola isidre sóc el miquel blanco. Bé cal dir que la chapuzas en la seva part baixa (la més propera a la taca de la cascada) es troba en mal estat, sobretot la primera reunió, i et parlo de quan la vaig fer ja fa uns sis anys. A partit del flanqueig a dretes, que segueix amb Ae i després amb els llargs de lliure la cosa ja canvia. (tant la roca com els seguros són més guays). En conjunt conta de 7 a 10 hores. Friends, aliens i tascons i uns 6-8 claus amb falquetes, ah! i el un gantxo. Aproximació i descens supermarcadet amb el tema de la ferrata i un ambient de primera a la paret. Així que res a disfrutar-la. Els darrers que la van provar el mes passat es van baixar fixe perque les primeres reunions ténen bagues i maillon. Igual mola la navalla i sino a cop de martell...

PD: No se si mola però se m'havia passat pel cap de reequipar-la. Ja em direu que us sembla.
Riu
Re: Via Chapuzas de la evolucion
11-November-2007 18:56
I què tal per fer-la en lliure? Hi ha color? o deu quedar algo inhumà?
Re: Via Chapuzas de la evolucion
11-November-2007 21:45
Hola,
¿es possible que algú aixi possat com unes xapes casolanes (semblen noves), com a mínim en els primers metres ?
Salut,
Victor
Re: Via Chapuzas de la evolucion
12-November-2007 08:22
Bones Miquel, merci per l'info. Vaig parlar amb l'Eli (Andorra) i em va dir que t'ho demanès a tu i voilà...no m'ha fet falta. Un cop més merci. Si està molt precarai m'ho rumiarè... A l'espera que algú li foti una neteja (he,he,he). No ser, o parlo amb el meu soci i haviam que fem.
Salut
Isidre
P.d. Miquel que tal el tema de les fotillos històriques has trobat més cosa ? Et podria dir d'un tio que segur que te molta cosa. Ja diràs. Escriume al mail.
Re: Via Chapuzas de la evolucion
14-November-2007 19:47
Hola Miquel
sóc l'Ignasi. A mi, ja que ho demanes, em sembla collonut que la reequipis. No dubto gens ni mica que ho faràs bé.
Apa, fins aviat.
Ignasi
Re: Via Chapuzas de la evolucion
14-November-2007 21:46
Doncs no estaria malament arreglar les primeres tirades d'artificial que són per on baixa més aigua i els burils estan fets misto. Valdria la pena canviar buril per parabolt amb material inox, sinó d'aquí un temps tornarà a estar igual. Si fa falta donar un cop de mà només cal dir-ho, jo m'apunto.
Lo siento, sólo pueden enviar mensajes si está registrado.

Pulsa aquí para entrar