El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Bienvenido! » Entrar » Crear un nuevo perfil

Nova via a la Bucòlica

Enviado por montgros 
Nova via a la Bucòlica
28-February-2008 20:31
Oberta nova via a la Bucólica. És expo a trams i farà les delícies d'alguns. En fi ke la disfruteu!


Re: Nova via a la Bucòlica
28-February-2008 20:42
miquel tiuuuu! ja t'has recuperat del tot he putes! molt bé molt bé...
fins aviat!
Re: Nova via a la Bucòlica
29-February-2008 11:43
Les galetes del “Pastes” son de categoria!
Només ments retrògrades i decrèpites com les vostres es posen a obrir en placa sense espitador ni trepant. Felicitats!
Re: Nova via a la Bucòlica
29-February-2008 12:27
No té cap xapa la via?
Re: Nova via a la Bucòlica
29-February-2008 14:28
Doncs no, no en té cap, ni cap cordino, ni res de res. Tú, la pedra i els catxarritus. Va quedar un pitó (marcat a la ressenya) d'un intent del segon llarg que ens va tirar enrera. Ja se sap, la pedra mana. Qué Gerber ja t'ha fet tilín. Tampoc és la óstia, però a la Paret ja hi ha força vies equipades, que per cert, són ben maques.
Ah! al 6c del penúltim llarg jo vaig fer un A0 d'un clau cutre. Millor anar fort i fer-ho en lliure sense agafar-se.
Doncs apa a veure si t'animes i ens dius el qué. Fletxa tènue i fita a peu de via.
Sobretot, doble corda i cintes llargues!!!
I a disfrutar.
Re: Nova via a la Bucòlica
29-February-2008 16:20
Doncs si que m'ha fet tilin, molt bé bous!! Ja l'aniré a provar. Mola molt que s'obrin vies com aquesta, pujar per una paret sense xapar plagabolts és com per un friqui encadenar una via al rotpunkt.
La paret està pujant a mà esquerra just a sobre la carretera?

Salut
Re: Nova via a la Bucòlica
29-February-2008 23:26
Carretera C-14 passat Oliana i en direcció Coll de Nargó. Passes tots els túnels del Pantà d'Oliana i just després del darrer túnel, a la dreta (al lloro no te'l passis) hi ha un desviament que et porta a la carretera vella, un altre cop en direcció Oliana. Al cap de poc ja tens la paret a la teva dreta. Pots aparcar en una explanada evident amb la paret a sobre teu. Per aquesta via millor fes la aproximació per la part dreta (alguna marca verda de pintura) per unes rampes de pedra que et porten directe a la via.
Tambè es pot pujar per una canal de l'esquerra (marques vermelles). Tot plegat uns quinze minuts de pateillo. La baixada curta i evident per l'esquerra de la paret (feixa) i per la canal de marques vermelles.
Apa fot-li gasto i a veure si no et fa falta el ganxo, je, je,...
I no vagis sense claus, que ja et conec!!
Re: Nova via a la Bucòlica
03-March-2008 17:21
moltes gràcies!
Re: Nova via a la Bucòlica
04-March-2008 17:45
Quin tio! , no fa res que ho comentavem i ja l´has obert, el que no corre, vola. Ja veig que tinc que apendre a no obrir la boca.
Lo siento, sólo pueden enviar mensajes si está registrado.

Pulsa aquí para entrar