El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Welcome! » Log In » Create A New Profile

Garraf, Pic del Martell

Posted by Donatelo 
Donatelo
Garraf, Pic del Martell
February 04, 2004 08:58PM
via Tamara,

Itinerari que encadena la "Nose" de la paret (sostre característic que sembla un nas) i un sostre totalment perpendicular a la paret que está una mica més amunt. El primer es força en lliure (6a, no arriba a ser sostre) i el segon es fa en A1 (originalment A3, sostre de veritat encara que curt). Aquest darrer segur que surt en lliure doncs nomès son dos moviments molt xungos, però la resta es fa bé (a mi no em va sortir sencer). En tot cas no deu ser fàcil.
Portar joc de friends fins el nº que és de gran com el puny. També mola portar cordinos per substituîr els que estan putrefactes.


Via Pako Rampas

És un dels últims itineraris que hi ha abans de la zona protegida de nidificació. Está amb spits vermells i marques guarres vermelles. És guapa i conta amb passos atlétics bonics. Via equipada i que en acabar es pot enllaçar amb una fisura molt maca (tot recte a l'últim llarg on trobarem com a primer seguro un pont de roca fet amb una cadena). V+/6a.


Via Mutant World

Fàcil però amb trams espectaculars que semblen més difícils de lo que son en realitat. Pot anar bé portar algun tascó encara que la via està pràcticament equipada. l'últim llarg és el més difícil (precissament l'últim pas). Vº atlètic, encara que predomina el IVº.
Miquelangelo
Re: Garraf, Pic del Martell
February 05, 2004 07:20PM
Aquestes son recomanbles? Quines vies recomanaries/recomanarieu més?
He vist fotos de la "Correveidile" i sembla maca...

/*Jo nomès he fet la via Herboristes, fa molts anys, quan començava.*/



Edited 1 time(s). Last edit at 02/05/2004 07:23PM by (n/a).
Mohawk
Re: Garraf, Pic del Martell
February 06, 2004 03:41PM
La "Correveidile" jo la vaig fer fa força temps i em va semblar molt maca, i a més està aïllada de la zona més freqüentada...

Els pasos més xungos del primer llarg estan equipats amb burils, i a la sortida de la reunió pots posar un bon friend que protegeix el pas xungo fins a dos burils. Millor que no facis reunió al sortir d'aquí, tal com diu la ressenya original, i segueixis per l'estètica bavaresa fins a la següent reunió. El mur final és vertical i de forats, fàcil...En general és una via per disfrutar del solet de la zona...

Sort!!
Miquelangelo
Re: Garraf, Pic del Martell
February 06, 2004 06:38PM
Merci Mohawk! Prenc nota...
Re: Garraf, Pic del Martell
May 21, 2004 02:29AM
Vies guapes de pic del martell: Escola maca on sempre trobarem alguna assegurança (està petat de vies que es creuen), però ideal per començar a ficar empotras, friends...
- Matanza de prexas: just de les primeres on comença la prohibició per nidificació que acaba ara al juny. Tota equipada amb parabolts, 4 llargs de V+. (de cazo a cazo)
- Anton-Ribas: Està pel principi de la paret, el segon llarg és una fisura molt guapa on podem ficar de tot.
- Diagonal pasatiempo: Aprofites anant en diagonal per fer més metres. És tipica escalada calisa, també amb fisura per ficar algun catxarro.
- Lafayete: Sortida del segon llarg amb diedre que rodeja un sostret amb un pas explosiu molt xulo, i després diedre finito.
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login