El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Bienvenido! » Entrar » Crear un nuevo perfil

Cova de l'Arcada

Enviado por RoPaiFe 
RoPaiFe
Cova de l'Arcada
04-May-2004 17:47
Vam estar a la part esquerra, en el sector de la desdentegada. 6b i 6c molt macos. També vam probar una via característica que puja un desplom de roca rojenca amb molts forats. Sembla molt cutre però està molt net de tant passar la gent i la via es genial, molt atlètica i amb pasos molt macos. Algú sap com es diu i el grau? No he sabut localitzarla en les ressenyes de kpujo (http://www.kpujo.com/castella/resenyes/vermell/desdentegada/desde.htm#).
Podria ser la 43...

Per cert, veig que els graus acostumen a estar un signe per sobre del normal en moltes de les ressenyes de kpujo. Es normal?
Re: Cova de l'Arcada
04-May-2004 20:03
Hi han dues vies de desplom amb molt de forat, la primera queda enclotada en una especia de canal, deu tenir uns 20m i primer té molt de forat, després hi ha un pas molt fi, i 2m "fàcils" per entrar a la reunió (Diuen 7a+).

Però més endavant hi ha una altra una mica més llarga, que puja per una especie d'espero rogenc, a la dreta tens com una llastra vermella adosada a la paret, al nivell del terra. Aquesta té molts forats, però una entrada a la reunió terriblement fina (:P almenys per a mi...), diuen que és 7b.
Viktor
Re: Cova de l'Arcada
05-May-2004 16:31
crec que és la 29 del kpujo, si la via està aillada en un racó és la 29.
Que vols dir amb el grau que està per sota o per sobre del que possa al kpujo???
RoPaiFe
Re: Cova de l'Arcada
05-May-2004 17:11
És la que diu el Mohawk. Una pedra adosada a la dreta.
En coneixeu més vies d'aquestes a Montserrat, plenes de forats generosos?
M'han dit que la kung-fu de la mòmia és així en la part de dalt. I la Pirenaic, de la Mòmia també, el 6c+ té gairebé tot forats.
Lo dels graus dic que molts cops els posa més baix del que és en realitat. Exemple més clar: Sant Benet. Ni tans sols els asidus els fiquen tant baix! El que preguntava és si ho feia en totes les ressenyes o era algo puntual.
KALAMONTSE
Re: Cova de l'Arcada
05-May-2004 18:24
no se si has esvalat gaire per montserrat però jo trobo que les ressenyes de la desdentegada estan prou ben cotades. el que passa es que dins matewix de montserrat el grau a st Benet es d'un pal i a la cara sud es d'un altre pal. jo personalment ja passo dels graus tant fa que una via sigui V+ i pixi sang per fer-la com que sigui 6c i surti a vista la questió es passar l'estona i divertir-se. SALUT
9kg
Re: Cova de l'Arcada
06-May-2004 09:14
kalamontse: V+ pixant sang m'ho crec, però 6c a vista ja no cola... menos opositar i más escalar!! :p
Re: Cova de l'Arcada
06-May-2004 09:55
A l'Agulla del Senglar i a l'Agulla Fina totes les vies són de forats, jo sols en puc fer unes poques, però suposo que quan més grau menys generosos són els forats, je,je...(:P)

També hi ha la mítica Sessió Digital al Vermell, amb forats semi-picats, però molt maca, almenys a mi m'ho sembla...

A St. Benet hi ha varies vies que combinen forats generoso amb passos inhumans, a mi m'agrada molt la "Bastardo", al Pas de la Burra (opinió personal...)

Per últim, la Kung-fu la tenim en projecte, però els alejes del mestre Alsina encara ens fan una mica de yu-yu...si la fas, explica la teva aventura després!!!

Sort i a tibar!!


RoPaiFe
Re: Cova de l'Arcada
06-May-2004 23:22
Gràcies Mohawk, encara que hem penso que tu l'explicaràs abans (la Kung-fu) perque a mi hem queda catxo.

Kalamontse lo dels graus era una pregunta no una afirmació. Sort amb les opos.
KALAGOBIO
Re: Cova de l'Arcada
07-May-2004 17:10
merci tios si entro esteu convidats a una birra birtual!!!
bueno mohawk amb tu poder m'estiro i et convido de devó.
opofuking
Lo siento, sólo pueden enviar mensajes si está registrado.

Pulsa aquí para entrar