El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Bienvenido! » Entrar » Crear un nuevo perfil

¿Deportiva en Solsona?

Enviado por Òskar 
Òskar
¿Deportiva en Solsona?
04-October-2004 16:05
Hola, saludos a todos y pregunta:

¿Qué hay cerca de Solsona ciudad a nivel de escalada deportiva? Busco vias bien equidapas entre 5 y 6b.

Tengo datos de Perles pero parece ser que los alejes son espectaculares y Canalda es pura aventura, ¿no?

Me han recomendado también Coll de Nargó y acercarme a Berga.

¿Algo más?

Gracias mil

Òskar
Lluís Parcerisa
Re: ¿Deportiva en Solsona?
04-October-2004 19:27
Ep! Ep! Que potser i vius a Solsona? Qualsevol cosa que vulguis d'aquestes terres pots anar al bar la Roella o preguntar-m'ho a mi.
De moment el que et puc dir és que no em potenciat massa l'escalada esportiva al Solsonès, però algunes zones tenim: Coll de Jou, Cambrils, Vall de Lord i alguna altra. Tb tenim zona de boulder al Castellvell però una mica deixada de la mà de Déu.
Òskar
Re: ¿Deportiva en Solsona?
05-October-2004 08:20
Doncs "encara" no hi visc. Pero hi ha possibilitats que acabi a casa vostre (Solsona ciutat). Hi ha quelcom escrit? ressenyes? tú o al Bar Roella?

Molt agreit!

Òskar
Lluís Parcerisa
Re: ¿Deportiva en Solsona?
05-October-2004 08:46
Siiii. Mira al bar que et dic hi ha tota la informació de totes les vies que hi ha a la comarca, però si algun divendres estas pel poble i et passes pel local del centre excursionista (nº3) al casal de cultura per allà a les vuit del vespre ens hi trobarem i així podem quedar o xerrar. A Solsona som poquets escaladors i un nou company sempre es rep amb alegria. Fins aviat!

Per cert! Durant el més de Novembre fem un cicle de projeccions i segurament vindrà en Jordi Coromines, vejam si ens hi veïem.
juan
Re: ¿Deportiva en Solsona?
05-October-2004 14:16
Hombre Lluis ¿qué tal?
Al Oskar le dije que se pasara por aquí y te preguntara ya que eres el oráculo de la zona ;-p
Otra cosa, este puente pensamos ir para allá.Vienen mallorquines.Ellos llevan idea de Vilanova para ir a Montgrony(friki) después.
Yo pensaba en el Pedraforca.Lo que no sé es si iría el sábado a Vilanova y domingo a Pedraforca, o dos vías en el PEdraforca o qué.
Además, el tiempo no está muy claro.¿qué dicen los ancestros del tiempo que va a hacer?
El sábado hice la Piratas del Peñón, pequeño homenaje a Ballart y cia.
Me alegro de leerte, un abrazo, tío.
P.D. Ah, Jorge creo que va para el Balaitus a hacer la Arista Lamate.Con Marcos.Como ves nos podemos dividir y todo.
Lluis Parcerisa
Re: ¿Deportiva en Solsona?
05-October-2004 15:22
Quina alegria Juan!! Feia dies que no sabia res de valtres.
El temps de moment pinta bé però de segur que canbiarà una miqueta. Tan aquí com a Vilanova ja saps el que hi ha, al Pedra encara si es a temps per fer-hi alguna cosa, però us animo que aneu per Montserrat Nord, si les temperatures es mantenen així us farà bo, hi ha coses molt interesants ja ho saps, vaig intentar enviar-te ressenyes per mail però me'ls tornava tots.
Jo volia anar per Riglos però la multitud m'asusta, ja ho veurem que fem. D'aquí "poquet" tindré vacances i potser baixo, ja us trucaré per quedar, si podeu clar. M'has de passar la ressenya d'aquesta aresta, ja saps el correu.
Fins ben aviat.
Òskar
Re: ¿Deportiva en Solsona?
05-October-2004 16:08
Lluís Parcerisa Escribió:
-------------------------------------------------------
> Siiii. Mira al bar que et dic hi ha tota la
> informació de totes les vies que hi ha a la
> comarca, però si algun divendres estas pel poble i
> et passes pel local del centre excursionista (nº3)
> al casal de cultura per allà a les vuit del vespre
> ens hi trobarem i així podem quedar o xerrar. A
> Solsona som poquets escaladors i un nou company
> sempre es rep amb alegria. Fins aviat!
>
> Per cert! Durant el més de Novembre fem un cicle
> de projeccions i segurament vindrà en Jordi
> Coromines, vejam si ens hi veïem.

Doncs si ja estic per alla no dubtis que hi aniré (m'imprimeixo el teu missatge)

Igualment no vull crear falses expectatives jo estic intentant consolidar el 6a+ a vista. No soc cap "monstre" de l'escalada.

Records.

Òskar
Lluís Parcerisa
Re: ¿Deportiva en Solsona?
05-October-2004 19:01
Apa!! Qualsevol diria que jo sóc molt bo. Pensa que els cracks acaben fent catacrack. Els qui em coneixen saben que només sóc un romantic guerrer.
Òskar
Re: ¿Deportiva en Solsona?
07-October-2004 08:44
D'acord doncs :>

Totalment fora del tema d'aquest web: Algún consell per trobar piset a Solsona (o a prop)? (zones boniques i barates o immobiliaries honrades, particular a particular, etc...).

Per no molestar a la resta dels nostres companys si no et fa nosa et deixo la meva adreça i en parlem si creus que em pots aconsellar.

oskar ARROBA upcnet PUNT es

Records
juan
Re: ¿Deportiva en Solsona?
07-October-2004 11:16
Yo tengo otra pregunta.
¿Cuál es el camino más rápido para ir de Vilanova de Meia al Pedraforca y Montgrony? Es que hay varias opciones a cual más rara.
Lluís Parcerisa
Re: ¿Deportiva en Solsona?
07-October-2004 19:02
Jo des de Vilanova... tens dues opcions:
A) Vilanova - Artesa de Segre - Ponts - Calaf - Manresa - Sallent - Navas - Berga - Pedraforca ( mira les carreteres al mapa). Carretera bona i compte amb els radar de velocitat.
B) No no, la segona opció te la carretera molt xunga.
A Montgrony no hi he estat mai, però em sembla que esta per la banda de Ripoll, per tant, el tema és agafar l'eix transversal fins a Vic i després l'antiga N-152 ara la C-17 em sembla.

Ok Oscar donam una setmana, que ara tinc que preparar el pont i vaig de cul.
K.
Re: ¿Deportiva en Solsona?
03-September-2006 11:16
Hola Lluis o qui sigui.

L'altre dia, seguint les indicacions de la nova guía del Solsonès, vaig intentar trobar la zona d'esportiva de la Vilella, pero no hi va haver manera.

Algú que la conegui em pot explicar l'aproximació una mica millor que a la guía?

Records



K.
[skalada.WORDPRESS.com]
Re: ¿Deportiva en Solsona?
03-September-2006 14:24
Vejam K, com t'ho podria explicar així de memòria sense equivocar-me.
De St Llorenç de Morunys vas direcció a la fàbrica de Knauf. Just dvant de la fàbrica i poc abans de que la carretera es faci estreta surt un camí molt marcat cap a la muntanya (crec recordar que també esta asfaltat, almenys els primers metres), venint de St. Llorenç el gir es a l'esquerra. Segueixes la pista amunt fent un parell de paelles (corbes de 180º aprox), no recordo el tros però no molt, un o dos quilometres en pujada. Hi ha un punt que fas una corba bastant marcada de dretes amb una mica de parquing a l'esquerra, just a sota la carretera hi han els frikis, enmig del bosc. Més detalls que recordo de la corba en qüestió: hi ha una mica de bony de roca de quatre o cinc metres a l'esquerra (sempre en la direcció que portem), recordo també la corba provocava un canvi d'orientació en la muntanya, passaves de la solana a l'obaga i que no feia pendent, era plana.
Si vols algun dia podem quedar i anar-hi (ara només puc els diumenges). Jo encara no els he provat i els vaig trobar de xiripa per que sabia que hi tenien que ser.
K.
Re: ¿Deportiva en Solsona?
03-September-2006 17:09
OK, entés. Allà vam arribar a parar i fer una ullada cap avall pero no vam vure res (ni camí, ni la corda fixa que diu la guía ni res...)

Llàstima no haver baixat pero semblava que et jugaves una fava si relliscaves...

Deiem d'anar un dia a fer el friki pel Solsonès amb el Mohawk i el Gatsaule. Si et puguessis afegir ja seria fantàstic...

De fet jo ja he començat, ara acabo de posar una entrada al meu blog sobre les d'Hortó

K.
[skalada.WORDPRESS.com]
K.
Re: ¿Deportiva en Solsona?
03-September-2006 17:52
Per cert, saps per on es baixa exactament. Just al mig de la curva hi ha una mini tartera una mica dreta que sembla el punt més feble...


K.
[skalada.WORDPRESS.com]
Re: ¿Deportiva en Solsona?
04-September-2006 22:51
Doncs per allí, pel mig de la tartera expo que comentes, i després cap a la dreta per buscar les vies. La corda fixa... quan jo hi vaig anar no hi era, no sé si més tard li van posar.
M'encantaria fer friki amb vosaltres, però haurà de ser un dimenge que jo els dissabtes no puc. Enviam un mail alguns dies abans a luisparcerisa@yahoo.com i quedem de l'hora i el lloc.
No us espereu grans sectors d'escalada esportiva però n'hi han alguns que prou us deixaran contents, que ja sé que aneu molt forts valtres.

Fins aviat. Ja diras quelcom.
K.
Re: ¿Deportiva en Solsona?
04-September-2006 23:10
Doncs es parlava del 16 pero igual pot ser el 17. Ja en parlarem.



K.
[skalada.WORDPRESS.com]
PGB
Re: ¿Deportiva en Solsona?
05-September-2006 01:38
Tampoc ens passem que n'hi ha que no tibem tant ;P (K, intentaré venir! lo més probable és que si tant si és un sol dia com si és tot el finde)
Re: ¿Deportiva en Solsona?
05-September-2006 09:30
ei k tal lluis? va nar b dissabte? h sento pro m vaig liar. xq no tels emprtes amb l'axel a provar el project de creu de codó, a mi tambe amb faria gràcia provar-lo i em va dir qu era 6c mes dos pasos a bloc al final q encara no s'ha resol per ningú.

jo tinc uns blocs porai k m'encantaria k provés algun per opinar sobre graus, k sempre tic sol i no puc comparar/contrastar.

slut i a tibarr, SOLSONA CLIMB
Re: ¿Deportiva en Solsona?
05-September-2006 11:55
Per mi cap problema si és 17!
Lo siento, sólo pueden enviar mensajes si está registrado.

Pulsa aquí para entrar