El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Bienvenido! » Entrar » Crear un nuevo perfil

GRAU ESCALADA EN BLOC i RECOMANACIONS

Enviado por TRanki 
GRAU ESCALADA EN BLOC i RECOMANACIONS
30-October-2006 19:14
Hola,

Degut a temes "familiars" pressuposo que en els propers mesos hauré de dedicar-me al bloc i m'agradaria saber sobre aquesta disciplina algun tema que potser algú domina:

¿Com es gradua ? . Ja m'ho imagino, però m'agradaria trobar algunes referències "consensuades" a CAN BOQUET o altres de cara a poder saber quèe estic escalant...més que estiguin consensuades pel grau que simpement siguin facils de trobar i identificar en les ressenyes...em perdo bastant amb els croquis i mentre que blocs com FANDANGO són inconfundibles, en altres sectors vaig peix...
¿Quin salt de graus hi ha entre el grau de via i el de bloc? 6c+ via=6a bloc ( 5 nivells), o 6b+ via=6a bloc ( tres nivells...).He fet algun 7a+ i 7b/b+ i alguna cosa més però no hi trobo molta coherència i sempre vaig molt i molt perdut...

Pel que he vist tot va de transmissió ORAL no, molts llocs estan plens de magnesi però no saps si són vies encadenades, ni com, ni el grau..és normal?

Bé suposoq ue en aquest cas vaig de pardillo total i deuen ser preguntes de novato...però si algú coneix alguna zona 8 St Julià de Vilatorrada, Can Bruguera, Can Boquet, i em pot aconsellar..doncs de puta mare...

apa salut

Oriol
K.
Re: GRAU ESCALADA EN BLOC i RECOMANACIONS
30-October-2006 20:19
Ep! TR. De búlder no tinc ni idea pero de Can Boquet hi ha fins i tot una guía publicada. Si vols te la deixo...

Records



K.
[skalada.WORDPRESS.com]
PGB
Re: GRAU ESCALADA EN BLOC i RECOMANACIONS
30-October-2006 23:46
Tranki, a la web de Santablocona tens els croquis de la zona de bloc de Santa Coloma de Farners i de Sant Joan de Vilatorrada.

[www.santablocona.nuspla.net]

Vaia currada amb el 3D Studio! Algun dia que pugui, m'apunto a passar un dia blocant! ;)
Re: GRAU ESCALADA EN BLOC i RECOMANACIONS
31-October-2006 10:17
JOre PGB, ets un crack...

Molt bones les de sta Blocona, i les de st Julià de puta mare ( hi´he estat un parell de cops i és un lloc bastant misteriós...fa MOLTS anys crec que li deien SALVENBLEAU, i hi havia alguna via amb spits emn totxos molt estranys...

A blocaaaaaaar!
K.
Re: GRAU ESCALADA EN BLOC i RECOMANACIONS
31-October-2006 11:27
Está chula la web esa de Santablocona. Gracias PGB,



K.
[skalada.WORDPRESS.com]
Re: GRAU ESCALADA EN BLOC i RECOMANACIONS
31-October-2006 17:10
pel k fa als graus, normalment es diu q 6b Fb es aprox 6c plus de via. pero ja s sap q l bloc es molt morfologic.

pel k fa a les ressenyes de sant joan de vilatorrada (no sant julia), son una digitalitzacio de les q va fer els Tati fa uns anys. els graus d'aquestes estan força collats, i s'està fent una mica de recolecta d'info per tal de fer-nes unes d noves, més actualitzades i amb sectors nous, com rajadell, canet o moncunill. crec q està a Can romu.

cal afegir, com ja s'havia dit en algun post anteriorment, que es nategin els cantos un cop s'agi acabatt el bloc, peró sense respalls de metàlics, q ja hi ha agut algun deseprensiu q ha millorat certes regletes...

salut i sort

Re: GRAU ESCALADA EN BLOC i RECOMANACIONS
07-December-2006 11:53
Hola Ramon, quant dius st. julia de vilatorrada, no se si es que es un lloc que jo no conec, o que volies dir St joan de vilatorrada, si es aixi, et recomano que et passis per la pagina seguent:

www.blocandeker.blogspot.com

que es una pagina que estem mirant de fer amb uns amics de manresa( te pocs dies...), i alla trovaras les ressenyes, i un mapa de com arrivar-hi.


apa sort!!
Re: GRAU ESCALADA EN BLOC i RECOMANACIONS
11-December-2006 11:02
MOltes gracies a tots!

Dsiculpeu per l'error St Julià-St Joan


6bFB=6cvia ( totxo)..ostres, jo creia que almenys, sobretot en graus més baixos, hi havia una diferencia de 6bFB=6c+ via o més...Generalment el que havia fet és comparar els passo de una via concentrada, amb els de blocs i flipava molt...però és igual, en qualsevol cas es tracat de coses diferents i el que mola és pujar amunt

Moltes gracies
Salute
Lo siento, sólo pueden enviar mensajes si está registrado.

Pulsa aquí para entrar