El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Bienvenido! » Entrar » Crear un nuevo perfil

Roques del Caçador, Premia de Dalt

Enviado por Mohawk 
Roques del Caçador, Premia de Dalt
02-November-2006 13:17
Hola gent!

Aquest matí he estat a les Roques del Caçador, he estat provant totes les vies que tenen spits "nous", i la veritat és que força dures algunes. Algú em sabria dir els graus o alguna informació? També hi han vies sense seguros i amb cantos picats, sabeu el grau?, es fan com si fos bloc-tsunami?

Jo he provat les següents vies; deixo els graus que m'han semblat, però ja se que per aquesta zona es cota dur, per tant us semblaran massa alts,je,je,je :P

Mandrosa: IV+/V
Dimarts 13: V+/6a
Posa-li tu: Es fa en lliure? o és la fissureta per fer artifo?, és que amb aquest nom :P, no he sabut sortir del terra -> A0, després regletes petites. Dura...
La Gorja: V/V+, pas graciós a dalt
"Esquerra de la Gorja": Ni l'he ensumat, la sortida del sostre necessita neteja, té una mica de molsa... Quan pugui la netejo.
"Dreta Si Miquel Si": Entrada d'adherència i la sortida del sostre estava mullada, però no es veu gens fàcil.
Si Miquel Si: Brutal!, desplom amb fissura lateral, descans bo, slabs desplomats, buff! això pica força oi?, 7a?

Vinga gràcies a tots i a veure si algú m'explica alguna cosa del sectoret!!
Re: Roques del Caçador, Premia de Dalt
06-November-2006 21:42
hola no se si estan las ressenyes al centre excursionista de premià tu mirare i si estan et dire alguna cosa.
salut i bones escalades !!
Lo siento, sólo pueden enviar mensajes si está registrado.

Pulsa aquí para entrar