El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Bienvenido! » Entrar » Crear un nuevo perfil

fanatisme

Enviado por cataclown 
fanatisme
06-June-2007 22:18
...peró que passa!!!...la veritat, no ho entenc..porto gairabé un any viatjant per el continent sud-americà i no m'he trobat cap català a cap zona d'escalada...ni de friky ni de tapia, ni de res!!!!...
...pq és tant dificil trobar penya a catalunya que tingui ganes de pillar la furgo y anar a fer quilometres "porahí"...ara sóc a Brasil...fliparieu amb el fanatisme de la penya...es foten una quilometrada de la hostia per poder escalar el cap de setmana en una zona on només tenen 20 vies...escalfen en un 7a i...al projecte!!!...a argentina la gent que escala dedica tota la seva vida a això..te'n vas a Patagonia i tots els ianquis que et trobes et conviden a casa seva a Yosemite..una furgo!!!!...fanatisme?...jo crec que si....potser es que estem una mica mal acostumats ( i parlo per mi) a tenir tantes zones exel.lents al costat de casa...
...bueno...que consti que això és una autocrítica..segur que jo en quan arribi a Barna m'apalanco igual!!!
Salut i bones escalades!!!
Lo siento, sólo pueden enviar mensajes si está registrado.

Pulsa aquí para entrar