El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Bienvenido! » Entrar » Crear un nuevo perfil

escalada en bloc i magnesi

Enviado por willow 
escalada en bloc i magnesi
28-January-2008 19:39
Salut!

Aquest fòrum només és per cagar-me en la putamarequevaparir a la gent que fa bloc (bàsicament a St Joan de Vilatorrada) i deixa els cantos (i els blocs en general) plens de magnesi sense ni raspallar-los. Ho sento, però ho havia de dir, i com que no tinc collons de dir-ho a la cara de la gent que em trobo escalant, doncs ho dic aquí. Poruc o cagat, potser si però Ésquemecagundéuilamarequehovapariratotplegat, m'indigna molt veure que hi hagi escaladors que respectin tan poc la natura. Quan veig aquestes ratlles per les pedres, m'avergonyeixo de ser escalador. Perdoneu-me però és que ho havia de treure.

Ferran, deixa el missatge uns dies, aviam si serveix per alguna cosa.

PD: Veure els peus de via plens de coliilles m'encanta.
Re: escalada en bloc i magnesi
29-January-2008 09:24
Boou,

no t'emprenyis tant i digals.hi a la cara, que segurament que ho fan per ignorància. Aviam sins veiem algun dia, i ja pots anarr preparant tants claus TLL com puguis. ja passaem contes quan ens veiem. Si algun dia hi vas dona'm el toque. com està al Fangandgo?
La gent hauria d'acostumar-se a fer les "klekes" amb esparadrap i retirar-les quan s'acabés, però bé, etern debat... ja man comentaqt q ultimament està overbooking.

s'han natejat una mica els blocs de torres de fals, fest-hi una ronda q fliparás. Surten linies increibles i roca diferreix una mica.

De moment s'ha manteingut ,gairebé, tal i com ens ho vam trobar, una mica de xalke po res mes..
Re: que es fotin clecas de festa,not fot!
21-February-2008 08:32
OOLEE!! Aixina m´agrada Willow!! Donant exemple, pero estik d´acord amb en Ramon,encara que les respostes que et donaran a vegades seran per matarlos!! je je! Es com o de recollir la merda, si els i dius et miren raro,com si et diguesin,ja o anava a fer,si no els i dius,estas tota l´estona controlan si se la enduen o no,i quan piren i els i dius, et diuen,ahi perdona, no m´enrecordava! Increible pero cert. Que pot pasar, que el dia que pillis algu fent una cleca, pillara per tots els altres,si ,no? Salut cuco!
Lo siento, sólo pueden enviar mensajes si está registrado.

Pulsa aquí para entrar