El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Bienvenido! » Entrar » Crear un nuevo perfil

Puigmal desde Fontalba

Enviado por 2910 
2910
Puigmal desde Fontalba
11-April-2004 18:30
Es pot arribar amb tot terreny fins al penúltim revolt, però val la pena deixar el cotxe abans, just on comença la neu, al revolt anterior. Jo m'he quedat "atrapat" perque el que anava davant no ha pogut pujar i el que venia a darrera també. La neu es esquiable des d'aquest mateix punt però al llarg de tota l'ascensió hi ha rocs que de tant en tant s'han d'esquivar. L'estretament és delicat sobretot de baixada doncs hi ha un tram amb molta roca. De pujada m'he tret els esquís perque anava molt lent i relliscava molt. Així haurè fet 50 m. De baixada m'he ficat per l'esquerra i nomès he hagut de fer 10 metres caminant. La neu és molt dura excepte llocs puntuals on s'ha acumulat pel vent.
Ha fotut un dia amb molt de vent i núvols que pujaven del nord i tapaven la part alta de la muntanya. Uns pallos que portaven termòmetre deien que al cim marcava -8'5ºC. Per sort les tormentes anunciades no s'han arribat a produïr.

La gent que pujava per Erm deia que estava prou bé.
Lo siento, sólo pueden enviar mensajes si está registrado.

Pulsa aquí para entrar