El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Bienvenido! » Entrar » Crear un nuevo perfil

Descens del Montblanc

Enviado por peudegat 
Descens del Montblanc
29-March-2005 19:19
Estic cercan gent que estigui interessada en baixar el Montblanc amb esquís o snow de muntanya del 30 d'abril al 4 de Maig.
Hi vaig amb guie, si algú vol mes detalls, que hem doni un toc. Salud !!!
David
Re: Descens del Montblanc
22-April-2005 22:04
Jo també hi vull anar sobre aquestes dates i no trobo a ningú. Ja l'he baixat un parell de cops i la última amb telemark. Per motius d'entrenament, la meva intenció és fer la ruta dels 4000m, sortir del Ref de les còsmiques i fer d'una tirada fins als Plans de l'aiguille, aquesta ruta la vaig fer fa uns anys. El Mont-Blanc ja l'he fet varis cops per diferents rutes.Si anem junts, et podríes estalviar el guia.
Ara, aquesta ruta, malgrat que es faci amb esquis, cal tenir coneixements de piolet, crampons, i saber passar rimaies, però el descens s'ho val.
Re: Descens del Montblanc
25-April-2005 09:21
David,

dissabte marxem a Chamonix, a fer l'activitat que et diu el peudegat, escriu-li un email, queda una plaça...de fet anem a fer el Tacul i el Montblanc amb taula i guia, i ja està tot muntat. Marxem el 30 i tornem el 4.

ja diràs!
David
Re: Descens del Montblanc
27-April-2005 21:47
Em sap greu no poder-me apuntar, només disposo del dilluns 2 per fer festa de la feina. Ho hauré de retrassar. Però espero que digueu l'estat de la ruta, principalment la pujada al coll del Maudit desde la rimaia i el flanqueig desde d'aquest coll fins al coll de la Brenva.

Espero noticies i que us vagi bé. Em sembla que tindreu bon temps.
Lo siento, sólo pueden enviar mensajes si está registrado.

Pulsa aquí para entrar