El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Welcome! » Log In » Create A New Profile

Brujas+Franco-Española

Posted by Ícaro 
Ícaro
Brujas+Franco-Española
October 16, 2006 06:49PM
Tozal de Mallo, combinación Brujas+Franco-Española

Buenísima, el tercer largo genial y muy equipado a la antigua usanza. Algunos dicen que es 6a otros que es 6c. Si es 6c debe ser el más fácil de ordesa, ideal 'pa' subir la moral... y estrellarte con algún otro sexto de Ordesa,. Si es 6a, sigue la tónica de los típicos sextos ordesianos. En todo caso, más fácil que el 6b de la Franco-Española dónde hay que apretar en el techo. Bastante equipada en general. Con tascones y friends se pasa bien.
Re: Brujas+Franco-Española
October 16, 2006 10:06PM
De 6a no té ni un pel...
Re: Brujas+Franco-Española
October 17, 2006 12:09PM
Hola me gustaria saber si conoceis algun lugar donde conseguir la reseña de la brujas (parte de abajo y de arriba) y si alguien la ha hecho y pudiera hacer algun comentario sobre: equipacion, roca, dificultad de encontrar el itinerario (me refiero a si es facil perderse).
Muchas gràcias
Mingo
Re: Brujas+Franco-Española
October 17, 2006 01:02PM
La part superior de la Brujas perd dificultat i és més perdedora (trobes claus per tot arreu), per això la gent surt per la Franco-Espanyola que té més continuïtat i és més guapa.


Re: Brujas+Franco-Española
October 17, 2006 03:27PM
Moltes gràcies Xavi, si ho sé que la combinació més maca és la que tu dius, però és més una qüestió setinmental.
Re: Brujas+Franco-Española
October 17, 2006 04:34PM
L'última vegada al Tozal vaig fer la Brujas en tot el seu traçat i a la part de dalt recordo que costava trobar la via. Trobaves pitons de diferents "embarques" i al final vem sortir per un lloc que no era la via original. Hi havia més blocs inestables i herba que a la part de baix.



Edited 1 time(s). Last edit at 08/07/2007 04:28PM by foroman.
VAC
Re: Brujas+Franco-Española
October 18, 2006 01:32PM
Hola,
jo vaig fer la Brujas, també per qüestions sentimentals les dues parts.
La part de baix hi ha una molt bona ressenya a la pagina de OnaClimb. Per la part de dalt vam anar amb una ressenya del Desnivel, no recordo el nº, era un reportatge dels mestres Rabada i Navarro.
Per la part superior els dos o tres primers llargs els vam seguir molt bé. Ara despres ni puta idea el que vam fer. A base de friends i tascons i algún arbre et busques la vida sense problemes.

Ja posats, m'agradaria fer la Franco Espanyola. ¿Algú sap una bona ressenya de la part inferior.?

Que tingueu sort,
Salut,
Víctor
Ordesa's Fan Club
Re: Brujas+Franco-Española
October 18, 2006 02:09PM
Hola Víctor, et paso una ressenya que tampoc és que sigui cap meravella però segur que t'ajuda una mica. Com a consell no segueixis sempre la lógica del sistema de fissures que comença a escalar. Puja mirant a l'esquerra d'aquesta fissura tota l'estona perque em sona que hi han uns pitons que marquen la via original. Nosaltres ens ho vam passar perque era molt més evident pujar fissura aumnt.
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login