El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Bienvenido! » Entrar » Crear un nuevo perfil

in honorem

Enviado por e.d.c.n. 
e.d.c.n.
in honorem
11-January-2004 20:59
A veces con tanto escalar nos olvidamos de la naturaleza, de las plantas que nos rodean, de las flores, de los pájaros, de los animales o de los insectos. Fiel reflejo de ello lo tenemos en la mayoría de las publicaciones "de montaña" donde el tema de la Naturaleza es abordado de forma escasa o nula.

En un futuro -que espero no sea muy lejano-, intentaré inaugurar una seccion sobre la Naturaleza donde cabrá todo tema que nos ayude a conocerla y respetarla mejor.

Me gustaría que en este foro se denunciara todo aquello que vaya en contra del equilibrio de la Naturaleza, que se avise sobre algún nido en la vía tal o que simplemente se intercambien conocimientos.

En honor a la madre de todas las madres.
Re: in honorem
11-January-2004 21:00
chapeau!
Me alegro de que por fin se vean este tipo de gestos.
Mola que de vez en cuando se vean por ahí motivaciones para estar en montaña aparte de la dificultad de las vías o la altura de los picos.O ver que pueden ir juntas.He ahí el espiritu montañero.
batudes
Re: in honorem
11-January-2004 21:01
la setmana passada va sortir publicat un anunci a La Vanguardia que parlava de l'agressivitat dels senglars; en concret, citava "l'agressió que li va provocar un porc fer a una senyora que passejava per Montserrat sur"... el que ningú va dir és la batuda que feien els p caçadors espantant els senglars cap avall. Com sabem Montserrat està plagat de corriols i estretes canals i, de segur que no va ser una agressió, sinó senzillament es devia trobar la senyora de cara. Baixant d'escalar hauríeu de veure l'espectacle que fèiem el meu company i jo, cridant perquè pensàvem que ens disparàvem a natros... el caçador baixava corre-cuita cap al veterinari perquè portava gossos ferits. és trist anar a disfrutar amb els col·legues del monte i trobar-te escenes com aquesta...
salut!!
kalamontse
Re: in honorem
22-January-2004 18:37
tranqui piju de cabres n'he vist un munt a kalamontse, fins `ràticament la carretera de les coves del salnitre. tb he vist moltes pel serrat de la pastereta i pel de l'albarda, en definitiva on no els faci nosa la penya.
als caçadors pixapins de montserrat, peteu els cotxes.
mix
Re: in honorem
22-January-2004 18:38
A l'Aeri també hi van. Un dia fent una via em vagi cagar en tot perque queien pedres i vaig pensar que seria algú (d'aspecte humà). Quan vaig arribar a dalt de tot vaig veure cagarades de cabra i vaig deduir que havien estat elles.

He escoltat que les cabres tiren pedres expressament quan van amb les cries i senten escaladors/gent per sota. No sé si serà veritat.

Per cert, qui va introduïr les cabres? els caçadors o els del Parc?
Lo siento, sólo pueden enviar mensajes si está registrado.

Pulsa aquí para entrar