El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Vam repetir aquesta magnífica via aquest dissabte. Confirmem que és bonissima, no tant expo com podria semblar tot i que s'ha de navegar. Roca esputnik de cap a cap. Vam empalmar els llargs que diu el piju i també els dos primers després de la feixa, que potser són els que es van empalmar més bé (als altres bastant frec). Un plaer per recordar, i quin mal de peus!by ivilarasau - Ecos
Aquí us adjunto la ressenya original amb les assegurances afegides en la repetició i els graus proposats en lliure. Au, a veure qui s'anima, que la via val molt la pena: és espectacular, té aire, passos bonics i bona roca engeneral. Només el L1 té algun tros amb caques d'ocells que li dona emoció, i alguns blocs al L3 que demanen carinyu. Salut!by ivilarasau - Tres Ponts
Bones a totes diumenge passat vam repetir amb el Pere aquest viote que vam obrir fa temps amb el Miquel. Està als tres ponts, a les parets llargues que hi ha passat el congost. Van sortir tots els pasos en lliure, i ara només manca fote-li el rotpun. Vam afegir 7 parabolillos (un a la R4)i un clau per poder passar sense el martell. Els llargs queden així: L1 7a+ (al·lucinant), L2 7a+ (molt bo)by ivilarasau - Tres Ponts
La vaig fer fa un parell d'anys i no calien claus anant en lliure fins a 6b+/c. Al segon llarg d'Ae havia petat un burí i calia fer una sortideta petita i relativament fàcil. A la bavaresa els perfils hi eren, però recomenable portar cordinos per llacar-los.by ivilarasau - Aeri
Iepa Enriyou si em passes el teu correu t'envio la ressenya que tenia amb la proposta de grau en lliure. El meu és ivilarasau@hotmail.com La via molt bona, molt ben restaurada. En lliure exigent de baix a dalt, com diu l'Enriyou al voltant del 6c/+ sobre roca normaleta. Només uns pasby ivilarasau - Frares Encantats
Hola Silver! La meva adreça: ivilarasau@hotmail.com Em dius alguna cosa. Ignasiby ivilarasau - Punto de encuentro
Apa Miquel, com t'ho passes. Vinga canyalmonu.by ivilarasau - Escalada Clásica
Hola Miquel sóc l'Ignasi. A mi, ja que ho demanes, em sembla collonut que la reequipis. No dubto gens ni mica que ho faràs bé. Apa, fins aviat. Ignasiby ivilarasau - Oliana
Hola companys comentaris de la repetició que vam fer amb el Pere. No vam fer el llarg del sócol. L2, la plaquilla recte es 6b tranquilament, però diu el Lluis que té truco, cal moure's una mica. Tot i així, fent-ho tal qual, 6b en conjunt. L3 tal com diu el Lluis, amb un pasillo curiós a mitja travesia, abans de l'artif (o 7a Ae). L'Ae de dalt, deia el Pere que marcant-lo i dedby ivilarasau - Serra de Sant Joan
Ara ja poso la ressenya de la nova via. Graus a confirmar. Apa, a gaudir. Ignasiby ivilarasau - Taghia
Nova via a Taghia, del setembre 2007, recién sortida del forn. "Bailando con henna", 200m 7c (6c+ obl.). Cara N del Oujdad, a la pilastra Calandreu, la més evident i vermella a l'esquerra de la paret (visible des del poble). Oberta des de baix i semiequipada amb parabolts i algun pont de roca. Mat: joc d'aliens complert (semàfor+blau i gris), algun microfriend, camalots 0,by ivilarasau - Taghia
Hola Edu la vaig fer fot anys amb el Pere, i prepareu-vos per tremolar. No és que sigui expo, ja que et pots assegurar bé, però la roca és curiosilla, sobretot el llarg de 6a+. Es a dir, que és possible que us hi estigueu una estona mirant aquí, mirant allà, picant els blocs que pengen com campanes sobre la reunió (després potser són súper sòlids, però sonar sonen). Val a dir que és molt guapa,by ivilarasau - Escalada Clásica