El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
bones, ja sé que ningú posa mai res en aquesta web però a mi m'agrada; crec que és útil per estar al tanto de si aquestes vies es van fent o no, i alhora mantenir-se lluny de les xarxes socials, que han canviat dràsticament la nostra manera de viure. recentment el Tasio i jo hem escalat aquest petita però bonica via, vam gaudir molt però se'ns va fer curta. al tercer llarg hi ha un trby nil - Collegats
hola l'altre dia vam fer la integral de monistrol. com k no he trobat enlloc els graus en lliure de la rolling poso aqui el q em va semblar ultim llarg : 7a+, roca discreta penultim llarg : 7a+ bloquero extra fanàtik antepenultim llarg : 6c+ una mica malparit, de diedre el llarg que uneix la sanchez amb la rolling em va semblar molt guapo, pero cal anar al lloro amb el roce... ah! sby nil - Diables
L'altre dia amb el charli vam escalar aqueta via que es molt maca. La roca es troba una mica rebentada per les pitonades i despitonades, apart que algun energúmen havia deixat fustetes en alguns dels forats. Nosaltres vam fer servir la topo del llibre del luichi, vam dubtar molt de per on començar i també en alguns llargs perquè allí no quadra res. Vet aquí hem fet una topo perquè el pròximby nil - Pilar del Segre
Naltros la vam fer fa un parell de mesos, ens va semblar una via xula però com bé diu el Roger li sobra ferro per un tubo, per tant estic del tot d'acord amb el que diu. Vam forçar l'artifo aquest que dieu de L2 amb dos o tres pegues, creiem que surt 7b+... Ah, rokiniski, si que li vam fer "ascos" a algun que altre ferro com tu dius. ja que no es normal que en un llarg de moby nil - Paret de Catalunya
Hola. Sé que això no s'ho llegeix ni Déu, però si algú està la meitat de motivat que estava jo per fer aquesta via, acabarà tard o d'hora llegint això, osigui que aquí va la història: Després de molts anys de flipar-me buscant informació de la Ksur-Ul-Aina, llegint aquesta conversa una vegada i una altra, veient i reveient el vídeo d'uns gavatxos que la feien en artifo i preguntanby nil - Pared de Aragón
Ja sé que ningú s'ho llegirà, però jo ho poso per si hi ha encara algú motivat a escalar aqueta joia avançada al seu temps. Dissabte en Carlos i jo vam escalar la imaginació deforme. Ens va encantar i la sensació de realització que vam tenir en fer cim és realment impagable. M'agradaria matitzar que al llarg de A3 en Carlos només va posar dos pitons i els vam deixar, amb la qual cosa aby nil - Serrat del Moro
Avui hem repetit aquesta via de Regina amb el Gerard. Ens ha semblat una via molt bona, però trobem que els graus no s'aguanten per enlloc. en els sisens el grau està regalat, i en alguns setens ens ha semblat una mica collat. vam anar amb una corda de 80 per poder empalmar llargs i tal. la nostra idea era a veure si ens sortia tot en lliure (especialment a ell) i deu ni do. maxim respectby nil - Roca Regina
L'altre dia vam fer la via sense nom al prat de Montrebei, va just a la dreta de la fliposis i a l'esquerra de la pa amb formatge. Comentar que es una via boníssima i que la R2 es incomodissima i el pitonet que hi ha no pot xaparse. Millor pujar 3m més fins al sostre i Montar allà al gust. (Hem deixat un pont de roca posat). Vam entrar pel 6a de la pa amb formatge i vam sortir per lby nil - Paret de Catalunya
L'octubre de 2016 hem enllestit una nova vía d'escalada tradicional molt bonica a la paret de la Cara de l'Indi, una paret situada immediatament a la dreta del Dau. (a la dreta del grau de Carrasclet). La via ha estat oberta sense xapes ni martell per en Bernat Vilarrasa i un servidor, en quatre atacs i sempre en lliure, cosa que ha implicat un gran nombre de caigudes. L'oriby nil - Montsant
ei bones, vas publicar aixo fa 8 anys pero si encara te fa gracia naltros la vam fer al setembre. sense martell (portavem tota la ferralla pro com que no la sabíem posar no la vam fer anar)... això sí, vam trigar moltíssim, feia molta calor. mola anar-hi ara amb el fred suposo. via d'aventurilla, rostollet però disfrutona, recomanable narhi amb un bon colega.by nil - Roca Regina
ei penya la via es molt bona! hi ha una cosa a dir: al mig del cinque llarg, graduat de 6c+ i just al pas dur, hi ha un espit amb la xapa gairebé petada, sembla que algú li hagi fotut uns quants saques... talla bastant el rollo si vas en lliure ja q fa yuyu, pero es pot protegir bé per fer el pas la mar d'assegurat!! salut i a tibarby nil - Paret de Catalunya
bones l'altre dia vam escalar aquesta via tan bona de la paret de catalunya. volia posar un parell d'apunts: -arribant a R2, al llarg de 7a, a algú li anirà bé saber que a la repisa de la R hi ha un pitó amagadísim (no surt a la ressenya) que et pot salvar d'una bona ostia, ja que la roca no es massa bona i falta aixecar-se per xapar la R... és un moment crític - no ens vaby nil - Paret de Catalunya