El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Welcome! » Log In » Create A New Profile

Més sobre freeky marginal a StLlorenç

Posted by Mohawk 
Mohawk
Re: Més sobre freeky marginal a StLlorenç
March 17, 2006 12:32PM
Al Desnivel no sortien les ressenyes, sols el llistat de vies existents..no val la pena que el busquis. Ja et passaré el lllistat escannejat, el número em sona que és el 36.

les ressenyes les trobaras al club sant lorenzo!!!!
ole. Però... on és aquest club?
Mohawk
Re: Més sobre freeky marginal a StLlorenç
July 07, 2006 09:45AM
Hola gent!

Ahir vam estar recollint informació sobre les vies de la Sardineta de Dalt, volia preguntar-vos algunes coses, a veure si algú ens aclareix alguna cosa, que això de fer arqueologia del freeky és molt complicat.

Deixant de banda els diedres inicials, i centrats en el totxo desplomat a l'ombra, abans del Totxo del Graffiti (que per cert l'han tapat amb una especie de pintura plàstica que cau al passar-hi la ma). Hem provat la primera via de l'esquerra, equipada amb burils, entrant per foradets fins una bavaresa, per la definició d'aquest forum (més amunt) deu ser l'Unma Guma, just a l'altre costat del totxo hem pogut trobar el nom esborrat de la Venganza Chunga (7a+) amb dos burils stereo. Al mig hi han 4 vies més amb spits, una els té acceptables i les altres rovellats. Alguna d'aquestes és Muañamaroc (7c+)?

Al mateix totxo del graffiti hi han 3 vies amb spits (i una amb burils pel cantell esquerra), potser alguna d'aquelles és Muañamaroc?, en sabeu els graus, semblen espectaculars...tot molt Santbenetero...

Gràcies per tot i seguirem informant!!
Ei Mohawk,

Stik garlant amb en Santi Marzo i m'indica el següent:

" vaig equipar i encadenar las vias del totxo del grafiti, amb burils, i començan per l'esquerra (l'aresta) son las seguents:

1ª- MUARAMAÑOC 7c ???? Es una via de bloc i em va costar mes que la de la dreta(moi indique). , el grau ara no se quin seria, potser es podria taconejar l'aresta i ser mes facil, pero jo no vaig fer-ho, perque no s'havia inventat el taconeig.

2ª- MOI INDIQUE 7b

3ª- QUE TE CALLES 7a ???."

----------------------------------------

El totxo grafitti, crec, és la planxeta desplomada al costat del camí cap a la mola, on hi havia un "visca catalunya", i on apareixia el Santi escalant descalç en l'article "free-go-lindo", de un Extrem de l'any de la pera...(1983 crec)

Quan volgueu pujem amb el PGB a reequipar-les, el Santi hi està totalment d'acord...els graus són ajustadets, el Santi precisament no regala ni mig plus...( jo he fet la Moi indiqué i costa més que algun 7b de St Benet ..."
Mohawk
Re: Més sobre freeky marginal a StLlorenç
July 07, 2006 01:30PM
Deu n'hi do el Santi!!

La que és Muaramañoc hagués posat la ma al foc que era un Ae, si es veu inhumà alló!! De fet jo hagués dit que el 7c+ (segons Desnivel núm. 26) era la que és 7b... ja ens faràs una demo de com es puja per allí TR!!

Sobre el totxo de la Unma Guma, tot i ser dures, ja em va semblar que no tenien pinta de 7c+.

Ara marxo de vacances, però a partir del 17/7 començo les gestions pels parabolts, a veure si podem passar un agost a l'ombra provant aquestes burrades!

Merci per tot Tranki!
Què fariem sense tu, TR?!
Estic ansiós per anar a re-equipar i provar totes aquestes viotes! És un sector que val molt la pena rescatar de l'oblit!

Salutacions!
joer...a mi em va passar com al Mohawk...vai fer la Moi indiqué i ja em va semblar inhumana, i creient que havia fet un viote classic encara em vaig permetre el luxe de creure "que no n'hi havia per tant...." TOMA COLLEJA!

JO he vist al Santi al seu plafó i el molt bou fa travessies enq ue la penya ni tant sols aconsegueix aguantar-se dels cantos...brrrrutaaaaal!

El Santi també va fer la 1a de la directa a la Coraje ( agonies)...allò pot ser 8a/a+...inhumà...i a la variant fàcil li donava 7c ( comparant-la amb totxs de 7c de St Benet segueix sent inhumana)...no sé d'on treu la força ni on deixa la capacitat per comparar

ës molt divertit quan diu "pot ser més facil talonejant...però no vaig talonejar perquè el taloneig encara no l'haviem inventat..."!...kin paio tu!



Pd Això de l'UNMA GUNMA és a sota, a la paret on hi ha les facils ( placa -sostret-placa, i algun diedre i placa curta, i un bombo amb vies una mica més dures??? Crec que hi ha fins a 7a+( la de la dreta del tot), 7a i 6b o 6c a l'esquerra...ara bé...veient com van les coses per aquí dalt igual m'estic equivocant era tot 6a+...hehehehe!

Vinga, quan tingueu la ferralla pujam a posar-la...ja direu!
TR
TR, tens la crònica i alguna foto als nostres blogs, a veure si així et situes millor:
[parabolt.blogspot.com]
[mococlimbing.blogspot.com]

(aquests informàtics... tots amb blog!)

Estaria bé anar a re-equiparo els dies entre el 15 i el 20. Fet?
Joer..això vostre és actualització iNSTANTÂnIA!!!!!!!!

Si tot va bé enstrukemn i kedem a partir del 15 doncs...

Saluuut
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login