El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Hem repetit aquesta pedazo de via que segurament encara estava sense segona ascensió. Tres primers llargs cutres, després algun pas d'artifo curiós i la resta sobre roca bona i en escalada variada fins al cim. No hem fet el darrer llarg per sobre la feixa (d'autèntic col·leccionisme) i fora de la paret principal. Riu-te de Montrebei, que aquesta paret és la òstia. hem fet servir 5 pitonby montgros - Big Wall
Avui he pogut obrir una bonica via en aquesta coneguda paret. La roca s'hi presenta excel·lent. Especialment a la primera meitat del segon llarg que és un cinquè vertical, de ratlles, boníssim. Bé us passo la ressenyeta i no us faci mandra repetir-la que val la pena.by montgros - Oliana
Quan, ja fa temps, em vas dir que ho deixaves et vaig contestar simple i contundent "Això, Paca, no t'ho creus ni tú." Me n'alegro de no haverme equivocat. Salut i força al canut. Per cert si vols ja et passaré algunes fotillos de parets que tenim per aquí a l'Alt Urgell que esperen el ressó de la teva maça. Apreta't bé la gorra que venen curves!!! Sambarinait!! M.by montgros - Escalada Artificial
Setmana Santa amb bastanta raskilla a Montrebei. Escalem la via Cuentos del Viento i variants. Molt bona. Albert, apretes molt els graus! En fi molt guapa, al segon llarg mola portar friends grossos repetits, ke no era el cas i UF!UF! anar fent còrrer el camalot blau amunt, amunt! Al tercer llarg vàrem passar per entremig de les dues vies, 6b+ d'aliens precaris, llarg de luxe i després vàreby montgros - Paret de Catalunya
Ei a on de Monistrol teniu la ressenya, que us la vinc a buscar. Qui ets Patetik, ke potser et conec. Apa!!by montgros - Roca Regina
Hola Riu. Doncs anava amb el Soloist i les seves "combas". Em va parar força bé, per que de fet, al veure que estava ben pillat, em vaig tirar. T'ho dic per que ja deus saber que amb el soloist més val caure bé. No val caure cara avall, tot i que per aquests casos mola haver-se fet un nus. (et deixes una bona comba i et lligues a la corda per si el soloist fallés). El tema és que eby montgros - Tossal de la Feixa
Nova vieta al sector oriental del Tossal de la Feixa. A prop de Coll de Nargó. Fa poc es van obrir unes vies molt, pero que molt equipades, i ara al costat n'hi ha una de neta. Je,Je. La roca és molt guapa en general i la veritat és que dónen ganes de ficar-hi alguna xapa pel disfrute del personal. No gaires, però alguna si. Ja veurem. Al primer llarg m'he fotut un hostión i els dosby montgros - Tossal de la Feixa
Alucinosis és una muy bonita y espectacular via. Al poco de empezar ya da problemas para bajarse (techos) con lo que está bien tener claro que saldréis por arriba. Ese punto de compromiso le da carácter. Los largos no son muy complicados pero hay que "currar" y algunos tramos se pueden apurar en libre para acelerar un poco la escalada. 2 ó 3 dias. Un buen puñado de pitones, falcas y empby montgros - Pared de Aragón
Carretera C-14 passat Oliana i en direcció Coll de Nargó. Passes tots els túnels del Pantà d'Oliana i just després del darrer túnel, a la dreta (al lloro no te'l passis) hi ha un desviament que et porta a la carretera vella, un altre cop en direcció Oliana. Al cap de poc ja tens la paret a la teva dreta. Pots aparcar en una explanada evident amb la paret a sobre teu. Per aquesta via milby montgros - Oliana
Doncs no, no en té cap, ni cap cordino, ni res de res. Tú, la pedra i els catxarritus. Va quedar un pitó (marcat a la ressenya) d'un intent del segon llarg que ens va tirar enrera. Ja se sap, la pedra mana. Qué Gerber ja t'ha fet tilín. Tampoc és la óstia, però a la Paret ja hi ha força vies equipades, que per cert, són ben maques. Ah! al 6c del penúltim llarg jo vaig fer un A0 d'by montgros - Oliana
Oberta nova via a la Bucólica. És expo a trams i farà les delícies d'alguns. En fi ke la disfruteu!by montgros - Oliana
Ale vinga, ara ompliu 4 pàgines més de tonteries. Que si 6a...no, no! 6a+...no no!6a- I de pas poseu a parir al personal, que ni coneixeu, ni voleu conèixer. Amb aquest posat mai hi haurà entesa. Utilitzem el mateix escenari per jugar a diferents jocs. Així que, sobren les paraules. Apa! M.Blanco.by montgros - Perles
Hola Guillem. Per cert ets el Guillem Arias?. Perque si és així ens coneixem. Bé, lo del dossier no sé si va per mi. En fi jo et passo el correu i tú mateix. Que si és info de la comarca ja em va bé, gràcies. Miquelnargo@hotmail.comby montgros - Escalada Clásica
Segurament els parabolts que vas trobar pertanyen a dues vies del Xavi Vidal i amics. Em podries dir a on les vas veure (si tens foto de la paret), dons jo les vaig buscar, per repetir-les i no les vaig trobar. Estan a la part de calcari o a la de conglomerat. Gràcies.by montgros - Escalada Clásica
òstia jo fa anys la vaig fer en lliure i no sé si és 7a ó 7a+ aprox. l'altre via que dius pot ser és la Oscar Lafotet. Via cutrilla. Surt a la guia del Marmolejo. Apa Edu, ke no pares !by montgros - Mont Roig
Amb una mica d'imaginació, encara es poden obrir vies bastant clàssiques. La roca d'aquest indret no us defraudarà així com la curiosa aproximació i la relaxada baixada. Tot plegat escalada-excursionisme. Discontínues però bones per ficar trastos. Ah! i saludeu al nino de Coll Marí de la meva part!by montgros - Escalada Clásica
En llliure ja és això més o menys. Un altre tema seria fer-ho sense clavar que encara mola més. Tampoc s'ha de clavar gaire però bueno. La via, de totes formes és lògica i molt bona. Cap llarg té desperdici. Jo la recomano totalment.by montgros - Roca Alta
a veure si ara ja surt...je je.by montgros - Pared de Aragón
Nova via en aquesta bonica paret. No és gaire llarga però es pot combinar amb altres de la zona i el lloc, ja us dic jo, que no us defraudarà.by montgros - Pared de Aragón
hola isidre sóc el miquel blanco. Bé cal dir que la chapuzas en la seva part baixa (la més propera a la taca de la cascada) es troba en mal estat, sobretot la primera reunió, i et parlo de quan la vaig fer ja fa uns sis anys. A partit del flanqueig a dretes, que segueix amb Ae i després amb els llargs de lliure la cosa ja canvia. (tant la roca com els seguros són més guays). En conjunt conta de 7by montgros - Oliana
ostia quins animals! peazo pateo segur que teniu la primera mundial! apart de les cabres és clar. per l'altra banda si es dona el cas és molt més curt. La paret que teníeu a sobre conta amb dues vies no aptes per tothom (per dificultat i bellessa). en fi que la disfruteu.by montgros - Tossal del Coscollet
és la via "los pilares de la tierra" Graus aproximats 7asup,7b i 7asup. del raúl el ducos l'eliseu i d'altres. Deu ser magnífica al igual que l'enigma del riñon (8a) però molt txungues!by montgros - Perles
je je el que jo us deia. ei lluís que jo soc de la vella escola i faig un munt d'essses i un munt d'acerillus! je je i no fas la via en llliure per que aquesta roca tan compacta no et deu motivar. Lo teu és el conglomerat chankro! Apa ens la veiem i tal...by montgros - Serra de Sant Joan
Ei una altra vieta per gaudir d'aquest magnífic rocam i fer anar els catxarritus! al lloro amb l'entrada per que és per matar-se. El segon llarg és impecable i la baixada per "màstil" ràpida,segura i còmode. Ale, ale!by montgros - Perles
ei penya, el més passat vaig repetir una bona via en aquesta peazo tàpia dels esplovins. Pot ser es tracti de la primera repetició. Us la recomano per gaudir d'aquest bonic racó. Jo vaig fixar dos llargs i després vaig acabar-la dormint a la repisilla de la quarta reunió i després al cim. Us aconsello no anar en cap de setmana per la proximitat de la ferrata Regina que en la seva baixada paby montgros - Oliana
hola edu sóc el miquel. Jo vaig pujar exactament per on has ressenyat. je,je que guay. Escolta he obert dues vies més per la zona. Una per una evident diagonal a la dreta del projecte aquell guarrillo de les preses artificials i les cordes podrides i una altra a l'esquerre del màstil i que al primer llarg passa per un evident diedret. la primera opció fins a 7c(6c obligat) i s'ha de pby montgros - Perles
A veure la via té inici uns metres més a la dreta de la evident entrada de la via directa. (Díedre canal) Costa molt de veure però a 10 ó 15 metres hi ha el primer parabolt i d'aquest ja es fa un flanqueig a l'esquerra que et va posant a dins de la ruta. No sé, suposo que la propera vegada ho trobareu, perque suposo que per tornar al cim vàreu pujar tortuosament per l'esquerra de lby montgros - Tossal del Coscollet
ei parce, sóc el miquel des de Coll con amor... vàrem fer la vostra via i..guapa! Els graus, que no són per descontat el més important de l'escalada, em van semblar "apretadets" però com que ja us conec... En fi jo penso que el primer Ae deu ser 7bsup amb desplomet i adherències a tope. L4 pas llarg potser 7a sup no el vam fer en lliure perque fa molta por...i l'últim Ae delby montgros - Serra de Sant Joan
nova via a perles sobre molt bona roca i amb passatges exigents. semiequipada amb parabolines. El 7c és el grau orientatiu. No encadenat. Ke la disfruteu!by montgros - Perles
ei penya pengeu les ressenyes de les vies que conegueu d'aquesta zona. ke és solitària i tranquila. Hi van més forestals, boletaires i demés, que escaladors. Pq es tracta d'una zona selectiva en quant a accés i dificultat de les escalades. Així que de massificació no crec que haguem de patir. I els falcons, etcétera, segur que s'ho passen bé veient els nostres caretos. Tanta prohibby montgros - Big Wall