El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
La vida que és molt dura! aquí la resse DECOTADA! salut (+/- decotada)by bullarolas - Ecos
El que millor va és el Croll salut i sèriesby bullarolas - Técnica, equipo y material
X cert, el Subi ho ha filmat quasi tot... i hi ha alguns planos que hem decidit censurar directament... eh Subi!by bullarolas - Aeri
El va aturar un plom.... tot i que menda no hi era aquell dia.. Hi vaig ser durant la segona part.... quins nervis a l'A3+! Paca! què vol dir que ara ja no es pot fer en artifo... !!! cadascú que passi com pugui!! salut i nervisby bullarolas - Aeri
Sense voler entrar en el "Sálvame de cutrelux" és una llàstima el que li ha passat a Santa Ceci, perquè no només està tancat dia sí i dia també. El que per mi és més trist és que amb els anys s'ha anat perdent l'ambient de parets nord, que sovint s'havia aglutinat al voltant del refu de Santa Cecília. La gent ja no es troba allà després de tibar-li. AIxò ho perdem tots, oby bullarolas - Escalada Clásica
Bones! Adjunto la resse d'aquesta nova via a l'Aeri. Escalada en vuit o nou atacs entre el març, l'abril i el maig d'aquest any, fixant cordes a mesura que guanyava metres. Els primers repetidors penso que s'enduran bona part del mèrit, a més d'un regalet que els he deixat a la darrera reunió de la via. Però per arribar-hi cal una mica de curro. Roca bona, foraby bullarolas - Aeri
"La revolució dels peatges" continua: Aquest cap de setmana no n'hem pagat ni un (dos Martorells, dos Mollets i dues Roques).... i la veritat és que després s'escala millor... diria que t'ajuda a pujar un "plus"...... coses de la psicologia de la satisfacció... proveu-ho (i no us cregueu allò de les multes de 100 euros que és una volada de coloms;) Salut i prby bullarolas - Noticias
Hola tothom, Pagar o no pagar els peatges? Molaria no fer-ho, oi? Mireu-vos la notícia de l'Ara i el vídeo, que sembla que hi ha alguna cosa que torna a moure's salut i autoviesby bullarolas - Noticias
Merci! Vam ser-hi el mateix dia, dissabte, que els piantes de l'Antartic. Nosaltres, a la Islandis. Poc gel, però suficient, i menys neu. Això sí. Una rasca del copón redivino! salut (i que duri)by bullarolas - Escalada en hielo
Em diuen que a la Vall d'Aran hi ha tanta neu que fer gel és complicat, però que a la Sud del Túnel i a Bohí no ha nevat gens i que la cosa promet de cara al cap de setmana. Hi ha estat algú aquests dies que em pugui dir que tal estan les cascades per allà????? merci, salut i rascaby bullarolas - Escalada en hielo
Ei!! bon any i bones coses i bones tàpies i tapietes a tothom!! qué tal Pelake?! haciendo progresos i resolviendo dudas, eh!) Pues sense corda auxiliar i amb travessies molt potents, tipus Sánchez Martínez Diables la quantitat de seguros t'ajuda. La cosa és lligar la corda a la R en el punt on arribes (no per la punta) de manera que et permeti fer el ràpel, però amb poca corda suelta.by bullarolas - Técnica, equipo y material
Vaja Montgròs... m'has fet por... imagina't al pobre Torlas... que amb aquesta història del ganxo a la millor comarca del món per escalar deu estar que trina..;) Torlas, te escribo en español porqué no sé si pillas el catalán... La cosa es que como dice Miquel hay que empezar en vías fáciles y tranquilas, donde tengas dominado el grado. Pero ojo, que con tanto nudo y tanta historiby bullarolas - Técnica, equipo y material
El sosloist va de puta mare i res de nusos al baudrier que emprenyen. Un nus a la corda lliure i va que xuta. I a mi sempre m'ha parat les caigudes, del dret i del revés ;)by bullarolas - Técnica, equipo y material
sostre espectacular i fotos guapes (i agòniques)by bullarolas - Escalada Clásica
tope mono... i vies xules! salute!!!by bullarolas - Saboredo
Feta abans d´ahir. Roca molt bona x ser a la nord. no calen pitons. esta quasi t ot posat i am aliens, friends i tasconets es passa be. al final del primer llarg es util fer um pendolet des d l´ultim pito (ara hi ha posat un mosqeto vell). el segon i el tercer s´espalmen be (uns 45 metres). el quart llarg es el mes delicat amb una llastra sostre a mig caure. !inque llarg espectaculars fissures tby bullarolas - Cara norte del Pedraforca
Feta ahir. friends, microfriends, tascons,10 pitons, ganxos, falques, algun plom. Roca molt bona a partir L4, bon ambient i equipament per anar tranquils. L1+L2: 5è, A2, 30 mts. S'ha de clavar i hi ha algun bloc precari. R 3 espits. L3: Ae, A1, 5+, 20 mts. R 3 espits. L4: A2+, passets de 5è a l'entrada a la R, 30 mts. Força feina tot i que hi ha unes quantes peces ja col·locadeby bullarolas - Roca dels Arcs
Via molt xula! És com escalar clàssiques díficils d'agulles però en plè Serrat del Moro. Exposadeta però amb una roca impecable, de presa minúscula i peus taquicàrdics. Molt pocs burins i completament testimonials. No són col·locats en els passos xungos, si no on era fàcil aturar-se a posar-los. Moreno, Llop i Masip l'any 80.... no comments. Repetida en solitari dimarts (sortint perby bullarolas - Serrat del Moro
Bows, No es pot anar confiat!!!! L'altre dia vam ser en un prat on s'aparca per anar a tibar... Vam flipar! En molts cotxes es veia tot el material tirat a dins dels vehicles sense ni tan sols amagar-lo. Motxilles, plenes, sacs, cordes, pitons i mosquetons desperdigats... ser discretets sempre ajuda a evitar temptacions xoricenques.. salut i embotitby bullarolas - Tres Ponts
Feta ahir. Rostollera clàssica; però tirant a rostollera. Actualment tirada A1 no cal cap pitó. Portant els tascons i els friends petits i micros es passa bé. Per mi, L3 fissura V+, i placa 6a+; L4 6b o més; L5 fissura artifo fàcil i amb força parabolillos i burins (felicito enèrgicament als que la treguin en lliure); L6 bavaressa 5+ i placa (es pot fer quasi tota en lliure (6a) i les dificultatsby bullarolas - Patriarques
Hem escalat una nova via a l'Agulla Gran del Pas del Príncep amb en Paca (Paca Bullarolas, 100 metres, 6a, A3+). Un llarg apurat en lliure bastant difícil i un desplom de roca increïble i forats "gran Gourmet". Tot plegat, a la dreta de la Reina de la Noche. Més info aby bullarolas - Frares Encantats
Esllavissada al Frare Gros: just per sota de l'orella ha caigut una llastra de proporcions considerables que ha afectat el primer llarg de la Barrufets.... la roca no va tocar la paret fins a la base!!!!by bullarolas - Frares Encantats
a colomers hi ha un Camalot # 2 esperant algun caçador de tresors...by bullarolas - Opinión
Passar dels pitons que s'endú la penya a que caldrà posar parabolts per tot arreu em sembla un raonament un pèl agosarat, tot i que sigui en forma de pregunta. Tant, com pretendre que els pitons que es deixen en una via hi seran pels segles dels segles, amén. És un robatori? Un furt? Tenen propietari els pitons deixats en una via? Treure'ls, és cutre? És una troballa? Algú treu pitonby bullarolas - Opinión
bon nadal sideral i bon any a tots els i les bows. Que el 2011 ens porti tàpies ben llargues i cops de gas trepidants!by bullarolas - Escalada Clásica
hombre!!! dejarse algo en la tapia tipo "un estribo".... eso es como un regalo para el que pase por allá, No?? otra cosa es si se te cae elñ juego de camalots.. pero un estribo!!! salut i tàpies al soleteby bullarolas - Cinglera dels Espluvins
Recordo que en Tranki va netejar la cova de potser la R5 o R4 del Mirall i deia que s'hi podia dormir?????by bullarolas - Big Wall
si vinguessin els parakas... després passem els kakas... ;0 mercisby bullarolas - Sant Jeroni
Hola gent, Penjo la ressenya d'aquesta nova via al Puntal de l'Abarda, a l'esquerra de l'Aresta Ribas. Roca excel·lent i només 2 passos d'A2 per forçar. Semiequipada amb algun parabolt de 8 mm. R1 a reforçar. Calen microfriends, algun friend mitjà, tricams i vagues, a més de dos pitons plans i alguna falqueta per a l'A2 i per protegir algun altre passet en lliure.by bullarolas - Sant Jeroni
Felicitats bows!!! ara sé el perquè d'aquella petició d'info sobre l'escatolítica..... salut i tàpia!!by bullarolas - Roca Narieda