El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Jejeje!!!! Albert jo ja fa anys que vaig arribar en aquesta conclusió. O parabolt,pitó casolà cutre o pitó de compra fet caldo i evidentment deixar la via per no dur martell, i encara diria més, m'estic plantejant espatllar la rosca de l'espàrrec per que no s'en puguin endur la xapa. Fixat que et dic. Salut. Parce.por Lluís Parcerisa - Paret de Catalunya
Jo si vols t'hi acompanyo a l'estiu. Però a l'hivern buscam al costat de l'estufa. Ja en parlarem crack. Parce.por Lluís Parcerisa - Maladeta, la
Ei Ferran. Aquesta ressenya és meva i ja posso assegurances justes (que quedi clar). Jo no la recordo tant malament com ho pintes però això ja és tema de cadascú, igual que portar més material del que és demana. A mi personalment m'agrada dur el que demana així no agafo mals vicis a més de obligar-me a escalar més i més bé (i m'he endut marrons). Opinió personal. Salut companys. Ppor Lluís Parcerisa - Roca Alta
Estic amb tu Gerber, pocs però bons i en el llocs necessaris. També i afegiria l'ús abusiu del magnesi, hi ha vies que estàn impracticables. Parce.por Lluís Parcerisa - Escalada deportiva
Efectivament Pelake. A l'esquerra de la Drapaires hi ha un projecte que està gairebé acabat, només li falten uns quants metres per arribar al cim i en el L1 passa molt aprop o coincideix amb la Drapaires. Encara més a l'esquerra hi ha un diedre molt gran tallat per un sostre per on puja una altra via anomenada Via de les D's (antic projecte a la guia de Vilanova). Per l'por Lluís Parcerisa - Escalada Clásica
Eps!!!!! Ha costat prou de sortir aquesta ressenya. Menys mal que no hi ha gaires ponts de roca que sinó ja estarien podrits, jeje! Enhorabona per la via, fa més por que una pedregada (el detallet entrant a l'R2 eriça els pèls). RAMOOON cagon l'ou... vejam si ens tornem a veure i fem alguna cosa, au animat!! Fins aviat cracks.por Lluís Parcerisa - Roca Gran de Ferrús
Ei Kalamontse. Molt males notícies les que dónes tot i així una observació. Fa molts anys, abans que s'obris la zona d'esportiva fins i tot abans que fesin el túnel, vam anar a fer l'Esperó del Vent i al tornar ens vam trobar el vidre lateral petat, costat muntanya. No vam trobar a faltar absolutament res i estavem sols, sempre he dubtat si va ser una pedra (pedreta) o no. No sépor Lluís Parcerisa - Tres Ponts
Per cert JMA! enviam un mail a luisparcerisa@yahoo.com que vull demanar-te informació de ressenyes. Gràcies.por Lluís Parcerisa - Opinión
The Return of the Pirats. The lost war. Salut.por Lluís Parcerisa - Opinión
Igualment crack! Ara....... pases d'un extrem a l'altre, o friki o expo, cagon l'ou! Pd. Aliens? Què són? On n'hi ha? jeje!!!por Lluís Parcerisa - Escalada Clásica
JA JA JA JA !!!!!!!por Lluís Parcerisa - Cinglera dels Espluvins
Bonica, variada i oblidada via que em repetit amb l'Ernest, ens ha sorprès gratament. Roca molt bona menys algun tram curt i alguna llastra sense massa importància. Bruta en bastants trams per la falta de repeticions i amb alguna herba pel mateix motiu. Fins a la feixa, totes les reunions estan equipades. En els llargs, destacar l'ecurat emplaçament dels seguros que tot i ser els justpor Lluís Parcerisa - Puntals d'Àger
Uaaaaaala !!!!!!! Quan sigui gran vull ser com tu, Paca!!! de moment ho intento però amb artifo sóc un miserable , l'altre dia per fer 5m d'A3 vaig estar tres hores imaginat amb 30 o 40m pfffffffff !!!!!! no vull ni pensar-ho i si dius roca dolenta llavors si que ja em cago viu. Hauré de passar-me al "lado oscuro" de la nocilla, jeje!!!! Ànims crack i fins aviat.por Lluís Parcerisa - Tozal del Vero
Em fet amb l'Ernest una mini campanya a Orlú. Primer vam fer un parell de vies al sector Le Pujol. La Mousquere (bonica i equipada) i L'Aouelho Morto (molt bonica, equipada i variada). Sector molt amortitzat amb xapes a dojo i anelles per rapelar amb corda de simple de 60m. només a 30 minuts del cotxe, ideal per reservar forces o per acabar de gastar les que quedin del dia anterior.por Lluís Parcerisa - Dent d'Orlú
Jejeje!!!!! El que va venir després ja no s'explica, oi?. Jejeje!!!!! Apa enhorabona!!!!!!!!!! (a la Lola naturalment). Per cert! Ja has fet un forat a l'agenda?por Lluís Parcerisa - Escalada Clásica
Avui hem repetit amb l'Ernest aquesta via, encara diria més, aquesta molt molt bona via. Reunions amb parabolts amb anella, tirades amb algun parabolt i algun clau. Els dos primers llargs fàcils i una mica herbosos però no massa. El L3 brutal brutal brutal (eh dit que és brutal!!!!! doncs això!!!!), el parabolt que hi ha dóna moral per anar a fondo (i arribar-hi) i els friends i tascons epor Lluís Parcerisa - Roget
Mare meva Paca. Només de veureu's per allà ja flipava. I després de sentir el martell tot el dia picant ja vaig imaginar-me el que obrieu. Per cert! El primer xusco que vau tirar hem va fotre un susto de Déu. Per cert, el meu mail és luisparcerisa@yahoo.com apuntal i quanpor Lluís Parcerisa - Paret de Catalunya
Ahir la vam repetir amb l'Ignasi, i em vaig treure l'espineta de dotze anys enrera. Pel que vaig llegir per aquí el foro vaig pensar que seria una via relativament assequible i crec que no és així (aquest personal està molt fort pel que veig). Per mi és una via dura, poc equipada i entretinguda. Vam usar tascons, friends des de Aliens fins al C4 repetint els mitjans i no vam clavar. Lepor Lluís Parcerisa - Paret de Catalunya
Bé, el tema de l'ombra en aquestes terres és una mica complicat. Narieda Nord sense cap dubte és l'única garantia. A partir d'aquí, ja es coneixer la regió i jugar amb les orientacions. Per exemple: a la Bucòlica i comença a tocar l'ombra a partir de les 17h, igual que el Roc de Bumbau i la Paret de Peramola. Alguna via del Roc d'en Solà a Perles i de la Paret del Grapor Lluís Parcerisa - Oliana
Pelake, provablement aquest cap de setmana la temperatura serà agradable, però normalment en aquesta època de l'any ja hi fa molta calor. Sol fins les 15h i ventet més com més amunt. Preveure molta aigua i crema solar. Salutpor Lluís Parcerisa - Oliana
Totes les reunions tenen un mínim de dues peces menys alguna de la part superior i alguna altra que es fa en arbres. La R6 té el buril i un clau (a mi hem va semblar que estava a caldo però el company comentava que treballava enfora). Nosaltres ho vam fer com comentes tu, però si jugues bé amb les cordes i amb cintes llargues pots reduir bastant el fregament i deixar la corda força recta pel comppor Lluís Parcerisa - Cinglera dels Espluvins
Esperó Lluís Parcerisa a Canalda. Primer dia d'obertura en solitari. Sortint des de terra: microtascó dolent, una mica més amunt clau casolà escanyat, sortida a primers d'estrep i una mica més amunt ganxo per col.locar un espit. Salta el ganxo a mitja feina i avall uns 6 o 8 metres, quan m'incorporo els peus em toquen al terra, sort del microtascó. Tot bé? si, doncs tormem-hi, espipor Lluís Parcerisa - Escalada Clásica
Ahir la vam repetir amb l'Axel. Via quapa, difícil i minimament equipada en els trams clau. Roca en general bona i poca herba menys en el L1 i el jardí. Bona ressenya del Luichy i dels ressenya. Vam trigar 9.30h (el sol i la calor en va tocar molt fort fins el jardí), és pot fer en unes 8h. Vam usar: tascons, friends fins el C3 i aliens, bagues i unes 12 cintes llargues, NO vam CLAVAR. Epor Lluís Parcerisa - Cinglera dels Espluvins
Ok JMA. Així que 6b.......... ja en feia la pinta, ja. Us animo per acabar-la, que les coses a mitges es perden en l'oblit del passat. Ramon, cagon l'ou!!!!!!! Cop de mall per aquí i martellada per allà i tot arreglat!!!!!!!! Espero que això no s'encomani que sino ja m'heu vist prou el pèl. Com t'ha dit el foll, això cau a can pebrots, el que tu comentes és a dalt a lapor Lluís Parcerisa - Peladet
Ahir vam repetir amb l'Axel aquesta bona via molt propera a la Canal de la Lloba. Els dos primers llargs són bastant cutres però la resta són bons amb algun de molt bo. La via no té cap expansió en tot el recorregut (només uns burils en el tram comú amb l'Esperó Therion). Reunions a reforçar (sense cap problema) i llargs a protegir (sense cap problema). Tota la via es segueix molt bé jpor Lluís Parcerisa - Peladet
Caram Paca, quanta raó que tens. La TIM?? buf !!!! Ja hi podem anar. Et deixo que he d'anar al WC que ja m'estic cagant.por Lluís Parcerisa - Naturaleza
Però però........ però Paca!!!!!!!! no has de ser així. Només una cosa......... demanaràs permís o no?? Jejeje!! Apa, cuidat i bon any. Per cert! El Pelut m'ha tornat enrredar, no tardarem gaire a tornar-nos a veure. Posa les manoples a punt. Lluís Parcerisa.por Lluís Parcerisa - Naturaleza
Avui hem repetit amb l'Axel aquesta abandonada via de la part més occidental del Cap del Ras a Àger. Dic abandonada per què gairebé no s'ha repetit i val molt la pena: ben assegurada en els trams díficils i posar trastos en els fàcils. Roca en general bona, amb un L3 herbós, L4 crocanti i un L6 amb roca excel.lent. L1 de resalts més o menys verticals i molt de canto amb diagonal a la dpor Lluís Parcerisa - Puntals d'Àger
Cagon l'ou !!!!!!!! Ja puc buscar les Boles de Drac i les mongetes màgiques !!!!!!! Enhorabona folls.por Lluís Parcerisa - Roca Gran de Ferrús
Busca per la web de La-Tribu, alguna cosa trobaràs. En R. Maestro?!?!?!?!? Deus voler dir el crack d'en Maeso jejeje!!! Dona-li records que fa temps que no el veig, vejam si el truco algun dia d'aquets. Per cert, ja vam veure la vostra via ja. Us falta poc per acabar-la, vejam si li feu l'última empenta que es veu moooolt xula. Salut.por Lluís Parcerisa - Roca Gran de Ferrús