El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Bienvenido! » Entrar » Crear un nuevo perfil

s,ha acabat la festa

Enviado por paca 
paca
Re: s,ha acabat la festa
05-February-2006 18:10
collons...no ser que dir-vos...GRACIES A TOTS. Qui no pugui recollir el llibre a Barcelona que m`envii la seva adreça al meu numero de movil,i el reberà gratis a casa.
xavi
Re: s,ha acabat la festa
10-February-2006 22:08
Moltes gracies pel llibre. Tant bon punt l´he tingut a les meves mans, me l´he llegit d´una tirada. M´ha agradat molt: interesantíssim i molt humà.
Ja saps que tens un colega a Balaguer i qui sap si algun dia podrem portar a les filles a escalar.
Carles
Re: s,ha acabat la festa
11-February-2006 19:07
Paca, jo també ja he rebut i he llegit el llibre. La veritat és que has fet bona feina, potser feia falta que algú escribis un llibre d'escalada on s'hi destaca més el factor humà que no pas el factor tècnic.

Vinga, doncs, estem a l'espera dels altres 19!! Ah! i espero que això de retirar-te sigui només a mitges i que poguem seguir veien-te fent un o altra via a la nord de Montserrat.

Salut!
Albert
Re: s,ha acabat la festa
13-February-2006 20:10
ep, jo també he rebut el llibre ¡¡¡ i m'ha agradat tant, que ja l'he acabat... i ara que faig, m'he d'esperar als altres 19? bé, que hi farem...
Albert. Lleida.
jo
Re: s,ha acabat la festa
15-February-2006 19:22
paca moltissimes gracies pel llibre, nomes et puc dir aixo i que si algun dia lliurement tal com ho has deixat hi tornes fesho amb la metixa força i decisio.
jo vaig deixar descalar fa 9 anys. Es va matar la meva companya escalant junts i ho vaig deixar, molts ho van veure com una manera de no lluitar o damagarse, pero la pered no em deia res de bo. Nomes em duia imatges de sang i de buidor. Ara fa por vaig viatjar i al passar per riglos em vaig sentir cridat altre cop amb el que es pot dir que estic tornant a poc a poc a puntxarme daquesta droga tan dura.
mhe rigut molt i he compartir les teves escalades estirat al sofa de casa.
gracies per fernos aquest regal... avisa si en fas 19
kalamontse
Re: s,ha acabat la festa
16-February-2006 12:16
molt be noi. feina feta consell dalt que diuen... enhorabona per la teva visio d'aquest peculiar mon i per la sorprenent coherència que has mostrat (i que més d'un hauria de mostrar i deixar pas a les noves generacions). com venia a dir la Miriam Garcia: "el valor no és fer un gran viatge o escalar un muntanya molt gran. el valor és allunyar-te d'allò que estimes i aprecies..."
enhorabona minyó i moltes felicitats!!!!
kalamontse
Re: s,ha acabat la festa
17-February-2006 11:44
llibre rebut i gairebé llegit (quina rapidesa). molt guapo i ja espero els altres volums.gràcies novament, si encara estas amb els minyons ja ens veurem per alguna plaça, salut!!!
manslu
Re: s,ha acabat la festa
17-February-2006 12:37
Moltes gràcies Paca!! Ja he rebut el llibre. Quina rapidesa!

Salut i endavant,

manaslu
vilassar
albert ganxets
Re: s,ha acabat la festa
22-February-2006 19:50
Gràcies pels llibres Paca, els he fet córrer.
La mare d'un dels protagonistes agrairá molt els teus records i paraules.
He xalat "devorant" el llibre. Si n'escrius un altra, parli o no d'escalada, apunta'm al club de fans.

Salut, sort i una abraçada.
Re: s,ha acabat la festa
27-February-2006 20:52
moltes gracies pel llibre paca!
he disfrutat molt llegint-lo,
bones experiencies !!!

Salut !!! des de la plana de Vic
Lo siento, sólo pueden enviar mensajes si está registrado.

Pulsa aquí para entrar