El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
gracies per mantenir-nos informat company. Ens acusen de alterar-nos sense que hi hagi res aprovat pero el que no podem fer es esperar a que s'aprovi una proposta i que després no hi hagi possibilitat de modificar-la. Com qualsevol llei o normativa impopular (entenent com impopular l'efecte que produiria la prohibició de l'escalada a determinats pobles del Montsec), el primer que spor NENIVAN - Naturaleza
Buenas... La teoría deja muy claro que en este tipo de roca se debe equipar únicamente con químicos argumentando la deficiente seguridad de las expansiones en este tipo de piedra. La realidad pero ha demostrado que los parabolts mas largos ofrecen una seguridad mas que suficiente en las areniscas mas duras pudiendo combinar, con cuidado, ambos sistemas. Donde yo vivo (Osona) también hay multitpor NENIVAN - Técnica, equipo y material
Sobre la intervencio d'en Kalamontse comentar que pot ser ben cert que el Gri gri funciona millor que el Soloist per parar la caiguda amb caracter general pero amb l'inconvenient que he comentat abans del sistema d'anclatge. El que està clar és que depenent de la situació, del tipus d'escalada que estiguem realitzant i sobretot de la preferencia de l'escalador per una qpor NENIVAN - Tossal de la Feixa
Hola companys, he estat seguint amb molt interés tots els truquillus que teniu per escalar en solitari pero veig un problema als que escaleu amb el Gri gri. Independentment del que digui la Petzl (ells mai recomanaran l'aparell per escalar en solitari, ja s'ho faran) el fet de lligar-te el gri gri amb un mosquetó pot provocar que en cas de caiguda el mosquetó en questió treballi trasnvpor NENIVAN - Tossal de la Feixa
tens rao crac, ara m'has fet memoria... per tant la meva ajuda es redueix a zero o nada. fins aviat nano nenivanpor NENIVAN - Vinya Nova
En Nando Dalmasses no va ser el primer escalador estatal que va fer la invernal a la Nord de l'Eiger? Va morir al Daulaghiri poc despres... Sobre la via no et puc ajudar, ja sortia a la miniguia del Ballart que donava el desnivel fa tope anys i ja la vaig descartar d'entrada per txunga. Potser un d'aquests cracs que corren per aqui l'ha feta... Sento no poder-te ajuda mes..por NENIVAN - Vinya Nova
per mi és una de les vies més maques que hi ha a Montserrat: a la propia estetica de la linia de la via li has de sumar la bona roca, la relativa exposició i l'ambient de sol.litud que moltes vies de Montserrat ja han perdut. Tot el que es pugui dir és poc... Està reequipada de fa un temps amb parabolts fet que dona una mica de moral, pero les navegades en placa de IV/IV+ les tens asseguradpor NENIVAN - Montgrós
per cert, la foto que surt a la pagina d'inici d'aquesta web és a la via Badalona d'aquesta paret, que va a la dreta de la directa i aprofita els primers metres. El tram de fisura que comenta el company five es veu a l'esquerra de l'escalador: una fisura perfecte de dits (per mi una fisura perfecte per fer artificial). A que mola? doncs és al costat de casa...... no calpor NENIVAN - La Trona
Hola companys, com molt be diu en K es tracta d'unes parets dins el parc natural del Cadí Moixeró on està prohibit fins i tot respirar ( i escalar no et dic res). Si que es veritat que hi ha molta roca i de molt bona qualitat pero és molt monolitica i no ofereix masses linies evidents, fet que no impedeix que hi hagi vies obertes. En conec dues: l'esperó del Rebost (via del Ballart d&por NENIVAN - Big Wall
Hola companys, el dissabte 23 de Juny varem repetir la Tardor d'en Nebjeparuda a la dent d'en Rosell. Via molt guapa per cert, si la aneu a fer ja veureu, ara és molt bona epoca. Total, que ens varen caure daltabaix 6 encastadors dels 10 que portavem. Vaja cracs estem fets... Si algú els troba agrairia profundament que m'els pogués retornar, son uns Wild Country Rocks. Gracies pepor NENIVAN - Perdido / encontrado
HOLA COMPANYS, CREC QUE AQUESTA GRADUACIÓ EN LLIURE CORRESPON AL SEGON I SOBRETOT AL TERCER I ULTIM LLARG, JA QUE EN EL MOMENT D'EDITAR LA GUIA, LA PERSONA QUE MÉS HAVIA FORÇAT LA VIA HAVIA SET EN PEP VILA I VA ENCADENAR-LA TOTA MENYS EL PRIMER LLARG. PER TANT, EL PRIMER LLARG ÉS A2/A3 I ELS DOS LLARGS SEGUENTS SERIA AQUEST 6B+ QUE COMENTES. DESCONEC SI AMB POSTERIORITAT ALGUN MAQUINA Dpor NENIVAN - La Trona
AHIR VAREM REPETIR A LA PARET DEL GRAU A COLL DE NARGÓ LES VIES "NO T'HO PERDIS", "PETI QUI PETI" I "MANELETS". TOTES TRES MOLT GUAPES, DESTACANT LA PRIMERA. LES TRES ESTAN EQUIPADES AMB PARABOLTS I SON RAPELABLES, IDEALS PER FER METRES I MÉS METRES. PER BAIXAR DE LA PARET FEIEM SERVIR LA VIA "TEMPI MODERNI" QUE AMB UN LLARG RAPEL DE 60 MTS ET DEIXA Apor NENIVAN - Coll de Nargó
Mola, si feu ressenya ja la penjareu. Pinta guapa i el lloc s'ho val.... Felicitats per la perseverancia,por NENIVAN - Vinya Nova
hola companys, nosaltres també varem repetir la via i estem d'acord amb la piada del colega Zaboon. Nomes un tema, el pas de ganxo que anomena, no deu ser el mític merlet d'abans d'entrar a la R? o dic perque amb una simple baga es passa... Pel que fa al reequipament el varem trobar correcte, anavem amb un company que l'havia repetida amb l'equipament original i no espor NENIVAN - Cavall Bernat
hola tranki, per anar a Savasona has de pillar la carretera que va de Roda de Ter a Vic (C-153) i abans de pasar l'eix transversal per sota hi ha un trencant a l'esquerra direcció Tavernoles, parador de Vic i St Pere de Casserres (BV-5213). Un cop passat tavernoles la carretera va pujant fins arribar a un collet i les parets ja es veuen. Es deixa el cotxe just al collet (hi ha una cadepor NENIVAN - Escalada deportiva
hola companys, soc el paio que va iniciar el tema. Nosaltres varem repetir-la el dia 1/11/2006 i no hi havia cap rastre de cordes i res penjat a la paret, si mes no que nosaltres veiessim. Quan vareu començar, abans o despres del dia 1/11/2006? Fins aviatpor NENIVAN - Vinya Nova
via sense problemes just al costat dret de la Montse Pueyo (aprofita trams d'aquesta classica i a algu no li ha agradat). Nomes amb cintes es passa i currant-ho amb el fregament es fan 4 llargs. Crec recordar que el llarg més dificil és el tercer (6B). Hi ha unes nanses brutals i la roca és excelent. Al ser una via recent pot ser que encara no estigui gaire sobada. És una bona opció per copor NENIVAN - Roca dels Arcs
PUES ESO, BONA FEINA COMPANYSpor NENIVAN - Vinya Nova
GUAPA VIA DE LES QUE FA AFICIÓ. TOTALMENT EQUIPADA AMB PARABOLTS, QUE NO VOL DIR ESCALADA ESPORTIVA, I ALGUN PITÓ TOT I QUE CAL PORTAR UNA CINTA SABINERA I ALGUN TASCÓ MITJÁ PER L'ULTIM LLARG. HI HA ALGUN ALEJE CONSIDERABLE QUE ALS DOS PRIMERS LLARGS ET POSA LES PILES. MOLA COMBINARLA AMB LA PERE SEGURA I LA TREMPANT T'EMPAITO, LES DUES DEL MATEIX ROLLO. LA ROCA VARIA D'EXCELENT Apor NENIVAN - Vinya Nova
hola companys, gracies per tota la info, la veritat és que em serà de molta ajuda. Sabent ara quins son els llocs més representatius ja tenim una guia per començar a escalar. Amb tota aquesta info tenim per dedicar-nos a fondo en el tema, no sé si tindrem prous dies... De nou, gracies per tot amics... Ivanpor NENIVAN - Gales
HOLA COMPANYS, TENIM PLANEJAT FER UN VIATGE DE CARA A SETEMBRE AL PAIS DE GALES PERO NO TROBEM INFO SOBRE LES VIES QUE HI HA PER ALLÀ. SI QUE HEM TROBAT GUIES A TUTI PLEIN PERO MOLARIA SABER LES VIES I SECTORS MES REPRESENTATIUS. ELS GRAUS COM FUNCIONEN? MASSES LLETRES... GRACIES PER ENDAVANT. NENIVAN PER CERT, QUINA POSSIBILITAT TENIM DE TRENCAR-NOS LA CRISMA, TENINT EN COMPTE LO BEN ACOSpor NENIVAN - Gales